- Katılım
- 16 Nis 2009
- Mesajlar
- 7,097
- Tepkime puanı
- 7
- Puanları
- 0
EEeeee hani Opel çok yağ yakıyor diyenler 
hep şikayetler çok yağ yakıyordu..buraya bakan diğer otomobilciler opele heveslenecek
hep şikayetler çok yağ yakıyordu..buraya bakan diğer otomobilciler opele heveslenecek