- Katılım
- 15 Kas 2012
- Mesajlar
- 4,513
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 32
Aramızda değişik konularda opelle arası bozuk birçok arkadaş var ama opel bana kazığı hepinizden önce attı sanırım.daha arabayı teslim aldığım an...
Ben Yeni Astra Sedanın Türkiyedeki ilk sahiplerindenim.Aracımı almadan önce gerek opelin sitesi olsun gerek de bana verdikleri buroşürler olsun bu araçta ÖN KOL DAYAMA özelliği var yazıyordu.satın aldığım yerdeki satış temsilcisi ve satış müdürü de araçta kol dayama var dedi ve bana aracı bu şekilde sattı.Benim aldıgım sırada benim aracımdan showroomda yoktu(zaten türkiyede 20 sedan vardı toplam).yani editionlarda var mı yok mu diye inceleme şansım yoktu.Neyse dediğim gibi bana bu şekilde aracı sattılar 2 hafta bekledim vee sonuç mükemmel!!.aracımı alırken bir baktım yok.direk satış temsilcisine döndüm biz de bilmiyorduk falan dediler.yani bana var diye sattıkları özellik araçta yoktu.
Evime geldim GM Müşteri hizmetlerini aradım.Hayatımda gördüğüm en terbiyesiz müsteri temsilcisi kadın çıktı (öğrendim ki neredeyse hepsi böyleymiş).Kadına durumu anlattım.Verdiği cevap aynen şu:Opel istediği özelliği çıkartıp takma hakkını kendinde saklı tutar..Çıldırdım tabi.dedim o zaman direksiyonsuz ya da koltuksuz da arabayı vermediğinize dua edelim.Sustu cevap veremedi.Ben hukuki olarak hakkımı aracam dedim istediğin yere git dedi.(cevaba bakın).Şikayet maili de atmıştım ordan da yeni yanıt geldi cevapları olumsuz.yani istiyorsan git paranla taktır diyorlar.
Ben kol dayama diye ölmüyorum illaki bir yere dayamasam da olur fakat benim sinirlendiğim nokta bana bir özelliği var diye sattılar ve olmadığı ortaya çıktı.İstediğin yere dava et diye cevap aldım.
Daha önce başına böyle bişe gelen var mı?Elimde verdikleri buroşürler hala duruyor.Onları belge niteliğinde kullanabilir miyim?Şimdi ben ne yapmalıyım?
Ben Yeni Astra Sedanın Türkiyedeki ilk sahiplerindenim.Aracımı almadan önce gerek opelin sitesi olsun gerek de bana verdikleri buroşürler olsun bu araçta ÖN KOL DAYAMA özelliği var yazıyordu.satın aldığım yerdeki satış temsilcisi ve satış müdürü de araçta kol dayama var dedi ve bana aracı bu şekilde sattı.Benim aldıgım sırada benim aracımdan showroomda yoktu(zaten türkiyede 20 sedan vardı toplam).yani editionlarda var mı yok mu diye inceleme şansım yoktu.Neyse dediğim gibi bana bu şekilde aracı sattılar 2 hafta bekledim vee sonuç mükemmel!!.aracımı alırken bir baktım yok.direk satış temsilcisine döndüm biz de bilmiyorduk falan dediler.yani bana var diye sattıkları özellik araçta yoktu.
Evime geldim GM Müşteri hizmetlerini aradım.Hayatımda gördüğüm en terbiyesiz müsteri temsilcisi kadın çıktı (öğrendim ki neredeyse hepsi böyleymiş).Kadına durumu anlattım.Verdiği cevap aynen şu:Opel istediği özelliği çıkartıp takma hakkını kendinde saklı tutar..Çıldırdım tabi.dedim o zaman direksiyonsuz ya da koltuksuz da arabayı vermediğinize dua edelim.Sustu cevap veremedi.Ben hukuki olarak hakkımı aracam dedim istediğin yere git dedi.(cevaba bakın).Şikayet maili de atmıştım ordan da yeni yanıt geldi cevapları olumsuz.yani istiyorsan git paranla taktır diyorlar.
Ben kol dayama diye ölmüyorum illaki bir yere dayamasam da olur fakat benim sinirlendiğim nokta bana bir özelliği var diye sattılar ve olmadığı ortaya çıktı.İstediğin yere dava et diye cevap aldım.
Daha önce başına böyle bişe gelen var mı?Elimde verdikleri buroşürler hala duruyor.Onları belge niteliğinde kullanabilir miyim?Şimdi ben ne yapmalıyım?