- Katılım
- 27 Eki 2010
- Mesajlar
- 4
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Diğer bir topicte yazdıklarımı buraya da yapıştırayım:
Ben de Ram Servis e arabanın derdi varmı bakalım dedim: ön takım, triger, kasnaklar fren diskleri ne varsa değiştişecek dediler yaptırdık. 1700 tl masraf. 87 binde ki araba için 200 bin km ye kadar büyük sorun çıkmaz dediler.
1 hafta geçmedi park ettiğim araç çalışmadı. Daha doğrusu aşırı vuruntu ile çalıştı. Aynı 4 silindir aracın 1 silindiri çalışmıyor gibi. kontağı kapattım. Ram servis geldi çektik. Marş motoru, şanzıman beyni tamiri bilyalar akü sıfırlandı : 2400 tl. Bu fiyatın içinde açılmışken değiştirelim dediğim baskı balata da var.
2 hafta kadar sonra yolda şarj kesti. çektirdik servise: şarj dinamosu işcilik ve çekiçi ücreti 515 tl. Servis Ram Opel.
Bu kadar arıza üst üste olamaz. Ama başında beklemeyince servisin niyetine kalıyorsunuz. 87 bin km arıza yapmayan marş motoru araba detaylı ağır bakımdan geçtikten hafta sonra mı arızalandı? bu arada yapılan km 100 den fazla değil.
hadi 2400 tl verdik yaptırdık. 2 hafta sonra 200 km sonra nasıl şarj dinamosu arızalanır?
hadi arızalandı arayıp yaptığınız işlemlerle ilgili problem yoksa olduğu yerde hallettireyim diyorum yok çekilmesi lazım diyor Can usta. 100 tl ye çektiririz diyor. hesabı verirken başka çekici gönderdim 120 tl diyor.
Marş motoru için normal fiyatı 1000 tl ama 400 yazıyorum diyor. Servislerde böyle bir fiyat böyle bir motor yok!
Bütün cümleler şarj dinamosunun asıl fiyatı 800 tl civarında ama 400-450 ye alırım şeklinde başlıyor. Ben tek adet alım yapan biri olarak 300 tl ye alıyorum. Her yapılan işte de konuşulan fiyatın üzerine çıkıldı bu parçayı da değiştirdik arızalı diye...
Hadi bütün arızalar kötü bir tesadüf diyelim...bu yaklaşımlara ne dersiniz.
Esnaflık sözünde durmak yaptığı işin arkasında olmakla olur. Gerekirse 3 işten birinden 80 tl yi almamaktır.
Diyeceksiniz ki neden aynı servise gittin 3 kez de. Onların yaptığı yanlış bir şey veya hatalı, eksik bir montaj veya arızalı sıfır parça olabilir diye düşündüm tabi.
Ben de Ram Servis e arabanın derdi varmı bakalım dedim: ön takım, triger, kasnaklar fren diskleri ne varsa değiştişecek dediler yaptırdık. 1700 tl masraf. 87 binde ki araba için 200 bin km ye kadar büyük sorun çıkmaz dediler.
1 hafta geçmedi park ettiğim araç çalışmadı. Daha doğrusu aşırı vuruntu ile çalıştı. Aynı 4 silindir aracın 1 silindiri çalışmıyor gibi. kontağı kapattım. Ram servis geldi çektik. Marş motoru, şanzıman beyni tamiri bilyalar akü sıfırlandı : 2400 tl. Bu fiyatın içinde açılmışken değiştirelim dediğim baskı balata da var.
2 hafta kadar sonra yolda şarj kesti. çektirdik servise: şarj dinamosu işcilik ve çekiçi ücreti 515 tl. Servis Ram Opel.
Bu kadar arıza üst üste olamaz. Ama başında beklemeyince servisin niyetine kalıyorsunuz. 87 bin km arıza yapmayan marş motoru araba detaylı ağır bakımdan geçtikten hafta sonra mı arızalandı? bu arada yapılan km 100 den fazla değil.
hadi 2400 tl verdik yaptırdık. 2 hafta sonra 200 km sonra nasıl şarj dinamosu arızalanır?
hadi arızalandı arayıp yaptığınız işlemlerle ilgili problem yoksa olduğu yerde hallettireyim diyorum yok çekilmesi lazım diyor Can usta. 100 tl ye çektiririz diyor. hesabı verirken başka çekici gönderdim 120 tl diyor.
Marş motoru için normal fiyatı 1000 tl ama 400 yazıyorum diyor. Servislerde böyle bir fiyat böyle bir motor yok!
Bütün cümleler şarj dinamosunun asıl fiyatı 800 tl civarında ama 400-450 ye alırım şeklinde başlıyor. Ben tek adet alım yapan biri olarak 300 tl ye alıyorum. Her yapılan işte de konuşulan fiyatın üzerine çıkıldı bu parçayı da değiştirdik arızalı diye...
Hadi bütün arızalar kötü bir tesadüf diyelim...bu yaklaşımlara ne dersiniz.
Esnaflık sözünde durmak yaptığı işin arkasında olmakla olur. Gerekirse 3 işten birinden 80 tl yi almamaktır.
Diyeceksiniz ki neden aynı servise gittin 3 kez de. Onların yaptığı yanlış bir şey veya hatalı, eksik bir montaj veya arızalı sıfır parça olabilir diye düşündüm tabi.