eskiden araçlarda ön farlar desenli camdan yapılırdı. Cam üzerindeki desenler sayesinde ışığın optik olarak kırılması ve istenilen bölgeleri aydınlatması sağlanırdı. teknoloji geliştikçe far tası dediğimiz reflektörler daha da gelişti ve ışığı kırma ve desen verme olayı reflektör ile halledilmeye başlandı. böylece ağır bir malzeme olan ön far camları da yerini daha hafif olan polikarbon karışımlı malzemelere bıraktı.
bu malzeme camdan daha ucuz darbelere daha dayanıklıdır. Ön farınızı çekiçle bile zor kırarsınız (denenmiştir general_hehe ) Bu malzemeler fabrikadan çıkmadan önce koruyucu bir tabaka ile kaplanır. Zaman içerisinde güneş ve far içinde oluşan aşırı ısınmadan kaynaklı olarak bu koruyucu madde bozulur ve farlarda sararma başlar.
Bunu önlemek için Plastix i yılda en az 2 sefer farlarınıza uygularsanız uzun seneler boyunca farlarınızı sararmadan kullanabilirsiniz. Plastx kullanımı oldukça kolay bir malzeme. Bu malzeme ile şeffaf plastik olan tüm yüzeylerde kılcal çizikler de yok edilip ilk günkü görüntüyü elde etmek mümkün. Ben genelde yılda 2 sefer araçlarımın ön farlarına ve kilmetre saatlerine plastix uyguluyorum. deneyin pişman olmazsınız.
bu malzeme camdan daha ucuz darbelere daha dayanıklıdır. Ön farınızı çekiçle bile zor kırarsınız (denenmiştir general_hehe ) Bu malzemeler fabrikadan çıkmadan önce koruyucu bir tabaka ile kaplanır. Zaman içerisinde güneş ve far içinde oluşan aşırı ısınmadan kaynaklı olarak bu koruyucu madde bozulur ve farlarda sararma başlar.
Bunu önlemek için Plastix i yılda en az 2 sefer farlarınıza uygularsanız uzun seneler boyunca farlarınızı sararmadan kullanabilirsiniz. Plastx kullanımı oldukça kolay bir malzeme. Bu malzeme ile şeffaf plastik olan tüm yüzeylerde kılcal çizikler de yok edilip ilk günkü görüntüyü elde etmek mümkün. Ben genelde yılda 2 sefer araçlarımın ön farlarına ve kilmetre saatlerine plastix uyguluyorum. deneyin pişman olmazsınız.