Mitsubishi Lancer

KADIOGLU

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
576
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Merhaba Arkadaşlar.
2009-2010 model Mitsubishi Lancer 1.5 İnvite almayı düşünüyorum. Araç hakkındaki düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum. Kullanan, bilen birinden bilgi almak daha doğru olur diye düşündüm. Yakıt tüketimi, performansı nasıldır, lpg de bir sorun çıkartırmı, otomatik vites seçeneği nasıldır vs.
Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim.
 

marikan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
6,075
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Merakımı bağışlayın ama o kadar seçeneğin içinden neden Lancer? :)
 

serkan-g

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
1,697
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
her zaman gördüğümde beni etkileyen bir araba.sana özelden bir adres vericem kullanıcıların kendi aralarında geçen muhabbetleri var.lpg ile ilgili ankarada bir kaç tane ticari taksi var lancer.birgün denk gelirse durdurup bilgi almaya çalışıcam.araba gerçekten süper bence.param olsa bir dk. düşünmeden alırım.
 

KADIOGLU

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
576
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Teşekkür ederim, adam çok güzel açıklamış. Şimdi sıra işin finans kısmını halletmeye geldi.
 

Gökay

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
1,706
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
alıntıdır....


eveeet yaklasik 3 ay kadar once 21 kasimda teslim aldim aracimi ve dustum yollara. bu arac benim 39. arac olmasindan kaynakli olarak edindigim tecrube ile sabit bazi fikirlerimi ve deneyimlerimi burada zaman icinde sizlerle paylasmak istiyorum.
oncelikle neden sifir alirken mitsubishi lancer tercih ettim onunla baslayayim ve hem aracimla ilgili hemde genel olarak bilgilerimi paylasayim. birinci nedenim sasi karoser curetkar ve meydan okur bir havada kopekbaligi karaya cikti sloganina cok uygun ve dikkat cekiciydi. ilk etkilendigim nokta buydu.
is ciddiye binip niyet ortaya cikinca ise yaptigim arastirmalar neticesinde servis agi cok genis ve fazla fazla yetkili servisi var. ve servis rakamlari diger karsilastirmalarda bulundugum bir cok markaya gore cok daha uygun.
servis cok onemli cunku servise bagimlisiniz ilk uc sene garantiniz nedeni ile. bu nedenle servis agi yayginligi parca ve sicilik ucretleri bakim periyordlari ve parca dayaniklilik suresi cok onemli. has bir japon arabasina yakisir sekilde aglamligi ve dayanikliligi su goturmez bir gercek. ikinci nedenimde bu oldu.
ucuncu neden gelince verdigim para karsiligini alabilecegim donanimin fazlasini bana sunuyordu. bunlar nelerdi peki ? gelelim isin detay kismina abs asr klima vs. harici etkilendigim ozellikleri direksiyondan kontrollu cd mp3 ve yine direksiyondan kontrollu bluetooth arac telefon kiti , sogutuculu torpido , ara kol dayamalar , deri direksiyon ve vites kolu , dort cam tek tus acip kapama -ki cogu aracda sadece sofor icin vardir iki adet tam fonksiyonlu uzaktan kumanda ve uzaktan bagaj acma , otomatik klima , kokpitle uyumlu mat krom aksessuarlar , surucu yolcu yan perdeler ve koltuk hava yastiklari ile surucu diz hava yastigi dahil toplamda 9 adet standart hava yastigi... bunlar benim lancer'i secmemde etkili olmusdur.
ben araci esimde kullanabilmesi icin otomatik tercih ettim. kaldiki son iki arabamda otomatikdi ve sehir ici inanilmaz rahat oluyor. bundan once hep otomatiklerden uzak durmus biri olarak yaptigim en mantikli isin otomatik tercih etmek oldugunu anladim.
arac belirli bir hizin uzerindeyken klasik japon otosu tutumunu surduruken yol sesi sorunu ile karsilasiyorsunuz ama bu bir sorun degil artik takdir edersinizki neredeyse her japon otomobilde bu alisilagelmis bir durum. bunu ben dert etmiyorum o yuzden. bir diger husus ise yuksek devirlerde motor sesini kabine almasi kimileri icin olumsuzluk olarak belirlensede ben bunu sportif surus keyfine bagliyorum. ve biraz motor sesi duymanin tadini hic bir seyle degismem diye noktayi koyarim.
olmasi gereken yada eksik kalmis detaylari ise cam acma kapama dugmelerinden sadece surucu camininkine isik koymuslar bu cok buyuk bir yanlis bence. surucu tarafindaki 4 dugme dahil her kapidaki cam dugmeleri aydinlatmali olmaliydi bence. ayrica makyaj aynasinda ve torpidoda isik yok. bunlarda onemli bir eksik bana gore. el freni alti dis olarak standart ayarinda ama konu itibari ile alti dis kaldirdiginiz el freni cok dik bir aci ile durdugundan goze hos gelmeyen bir baska ufak detay olarak gozumuze carpiyor. aracin arka tafafi yukleme boslatma islemi icin yeterli aciklik ve derinlige sahip kapi acilimlari yeterli giris ve cikislar icin iyi konumdalar ancak isiklardaki yetersizlikler kapi altlarindada boy gosteriyor.
yol bilgisayari inailmaz orantili calsiyor. tami tamina govenebileceginiz degerler sergiliyor.aracin 109 beygirlik 1500cc sirali dort silindir mivec motoru tatminkar bir surus sergilyor yola tutunmasi cok basarili. yakit konusundaki bilgilere su an icin girmeyecegim cunku su an aracimda 3800km'de henuz. 10bin bakimini bi atlataim kati ve net degerleri o zaman payalasirim. guc tatminkar kasa agir olmasina karsi ivmelenme basarili. sehir ici kullanim tatminkar uzun yol degerleri cok basarili surus guvenligi ve surus rahatligi guzel boyutlarda.
malzeme kalitesi olarak tatminkar koltuk kumaslari gayet basarili. plastik aksam ise bir o kadar tatminkar derecede kaliteli. verdiginiz parayi sonuna kadar hakediyor. boya kalitesi biraz ince. doygun bir boya kalinligi yok. boya koruma ile desteklemeniz ve duzenli tek ve kaliteli bir yerde yikamalarini yaptirirsaniz uzulmezsiniz. ic hacim yeteri buyuklukde ne cok dar ne cok ferah. insani rahatsiz etmeyecek yormayacak kivaminda kalmis buyukluk. arka kismi yuksek olsada bir miktar gorus acisi ve dengesi guzel. geri geri park ederken park sensoru olmasinda fayda var ama.
otomatik vites seceneginde tam otomatik kavrama olmasina karsi kacirma soz konusu. deneme suruslerinde ve kendi aracimdada karsilastigim bir durum bu. kacirma derken alip basini gitmiyor tabiki ama bir nebze olsun kacirma soz konusu bastan belirtmekde fayda var.
virajlarda oldukca basarili viraj denge sistemine sahip. gonul rahatligi ile stock halde kullanabilirsiniz.
simdilik bu kadar paylasayim akliniza takilan bir yerler olursa seve seve cevaplarim. ve devam eden tecrubelerimi burada paylasmaya devam edecegimi belirtmek isterim.

Sevgiler Saygilar.
Mehmet Gurol NARIN
 

okican

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
35-İzmir
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,471
Tepki puanı
1
Puanları
38
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
klasik japon tasarımı
dışarıdan çok şık ve agresif
içeride yetersiz ve kötü dizayn edilmiş parçalar
uzun yıllarca sorunsuz bir motor ve alt takım
 

zz33zz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
141
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bende lanceri çok beğenmeme rağmen içine bir türlü ısınamadım mazda aldım ama çok güzel araba mitsular. Memnun kalacağınızdan eminim ama bence mazdayada bir göz gezdirin derim almasanızda.
 

serkan-g

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
1,697
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
evet mazda 3 de gerçekten güzel araba.
 
Üst