kontak kapalıyken fanın çalışmaması normal mi

tahtaravalli

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
649
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar bilen varsa yardımcı olabilir mi? derece 90 a geldiğinde fan devreye giriyor. fakat arabayı stop ettikten sonra fan da duruyor.Diger araçlarda(renault) çalışmaya devam ediyor.Neden opelde bu şekilde yada benim araç normal mi?
 

AhmetH

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Tem 2007
Mesajlar
676
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
çok saçma bir durum ama evet. kontak kapandığında fan motoru duruyor.

Hoş her ne kadar "Fan blade may start any time" uyarısı olsada durum bu.
 

tahtaravalli

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
649
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
kontagı kapatınca fan da duruyor bu normal mi yani?
 

AhmetH

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Tem 2007
Mesajlar
676
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
evet bir sorun yok...

tesisat bu yönde üretilmiş... yapacak bişey yok.
 

rimednac

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
150
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
ya simdi sizde kontagi kapatir kapatmaz fan da mi kapaniyor? ben bi kere ozellikle basinda beklemistim. 10 saniye kadar filan surmustu. calistiginda da cogu zaman kontagi kapatinca fan kapanmiyor..
 

duman_42

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
274
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sizin araçlarda kontağı kapatınca fan duruyor mu? araç sıcakken :confused:
Vectra ve Astra'da böyle bi şey yok, hiç rastlamadım..
 

aga78

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
2,698
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
bu akü için iyi bir sistem çünkü stop ettiginde aküden enerji çeker ve bu tekrarlar sonuçu akü biter v.s
bu sistem bence mantıklı tabi bu yönden aracın harareti yüksekse fan çalışıp kapanadan stop etmemekte fayda var. tofaşlar neden okadar akü bitiriyor sanki işte bence yegane sebeb bu.
 

TOSHi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Tem 2007
Mesajlar
26
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
www.modifiyeteam.com
kontak kapanınca fanın durmaşı aşlında normal bişey değil ancak opel motorlarında genelde hararet fazla yükşelmez buda malzemenin kaliteşinden kaynaklanıyo.bence bu bizim için bir güven işaretidir.anlayacağımız opel motorları en iyi şekilde hararete karşı başının çareşine bakıyor.
 

emp:)

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2007
Mesajlar
535
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Opel ecotec ile benzer özelliklik gösteren bir motor var aracımızda(chevy) her şekil kullandımda da aracın daha hararet göstergesi yarıyı geçmemiştir(geçse bile çok az) ben doğru düzgün fanın çalıştığını bile hatırlamıyorum(50.000kmde araba sürülebilecek her şekilde sürülmüştür:D)

Aynı durum 1.2 palioda tam tersiydi biraz performanslı kullanım veya yazın şehir içi kullanımda gösterge üst çeyreğe kadar gelir fan çalışırdı.Arabayı stop ettiğinizde çalışmaya devam ederdi.

Nerden nereye geldim bir ton hikaye yazdım:DKısacası Opel motorları pek fazla ısınan motorlar değil böyle bir olaya gerek olduğunuda sanmıyorum, aracında da problem yok.
 
Üst