klima açıkken hararet yükseliyor =S

bu normal bence araca daha fazla yuk bınıyor klima kompressörü yüzünden biraz yükselmesi gayet normal ama çok fazla yükseliyorsa problem vardır...
 
Abine selam söyle çünkü bir krank sensörü ile ilgili bana ben bodrumdayken parça kod numaralarına kadar epc den çıkararak yardımcı olmuştu dönüşte size uğrayacaktım ama işler yoğunlaştı direk istanbula dönmek zorunda kaldım.

Yalnız Fan müşürü yinede değişmek zorunda kalabilirsin çünkü bende fanın iki devride çalışıyor ve o halde 100 ün üzerine çıkıyordu
aleyküm selam...benim dediğim olay sadece kılımada yapar 2.devir calışmaz..sizin sorunda ise farklı bişey var motor şase almıyor olabilir radyatör tıkanmış olabilir.2. devre zaten 98 de acar fan daha düşük yaparsan sürekli fan 2. devirde çalışır ve arac zengin karışımdan fazla yakar.
 
Çok mantıklı görünüyor; fırsat bulunca deneyeceğim bende; Nazilli'deki Ömer (Opel Ege) yapamazmıydı ki bunu? Geçenlerde baya sıkıntı çektim klima yüzünden; Keşke bunu daha önce yazsaydında ya sana yada Ömer'e yaptırsaydım; Bilgi için teşekkürler...
mantıklı değil öle zaten sorun bu başka bişey değil.ömer bizim yanımızda calışyodu kalfamızdı (efe opel)bilmesi lazım ama anlayamadım neden öle yaptı....bende yaz başından beri giremiyorum siteye işler yoğun ;)
 
Radyatör fanının 2. devresi zaten belli bir ısıya gelince devreye giriyor. Benim anlamadığım bu 2.devresi çalışmayanlar içinmi tavsiyede bulunuyorsunuz?
aynen 2.devre çalışmıyorsa sorun %100 bu dur.ama çalışıp genede düşmüyorsa ya motor şase almıyor yada başka sorun var.radyatör tıkalı olabilir termostat acmıyor olabilir vs vs
 
aynen 2.devre çalışmıyorsa sorun %100 bu dur.ama çalışıp genede düşmüyorsa ya motor şase almıyor yada başka sorun var.radyatör tıkalı olabilir termostat acmıyor olabilir vs vs

2.devre normal bir şekilde çalışıyor. Önemli olan klimayı kullanınca bu yüksek ısılara gelmeden fanın 2.devresinin açması ve aracın çok hararetli çalışmasını önlemek. Zannedersem konu biraz karıştı gibi.
 
ikinci devre normal çalışıyor yani devreye giriyor olabilir ama ustamızın dediği gibi diyottan kaynaklı düşük devirli çalışıyosa harareti düşüremeyecek ya da daha geç düşürecektir.ikinci devri birinci devre bağlamak yakıt sarfiyatını artırabilir deneyecektim bende ama yanlış uygulama galiba
 
ömer bizim yanımızda calışyodu kalfamızdı (efe opel)bilmesi lazım ama anlayamadım neden öle yaptı....bende yaz başından beri giremiyorum siteye işler yoğun ;)

Ömer'e sırf bunun için gitmedim de ondan; bir kaç kere başka sorunlarla uğraşırken ayak üstü dillendirmiştim konuyu; bahsetseydi belki yaptırırdım ama özellikle bu konu üzerinde durmamıştık...
 
sizinkinde hangi tip müşür var onu söyleyin çünkü vectra b lerde iki tip müşür çıkıyor birisinin soketi yuvarlak diğeri elips şeklinde
 
Bende de opel vectra b 2.0 gls var. kışın klimayı açtığımda hararet 80 ne düşüyor sıcak konumdayken sorun var mı acaba diye düşünüyorum.
 
Geri
Üst