Selam Arkadaşlar,
Bugün arabayı yıkatırken sağ arka kapının altındaki gövde parçasında sarı bir çizik ve çiziğin olduğu yerde elle dokununca farkedilen bir şekil değişikliği farkettim.Bu parça sanırım sağlam olarak tasarlanmıştır.Sizce bu parça autoking te düzeltilir mi?Sanırım bu parçaya kapı altı çıta deniyor.O bölgeye yakından bakarsanız boydan boya uzanan bir çizgi var.Benim hasarım bu çizginin altında, burdaki boya da kaporta boyasından farklı görünüyor.
Bu nasıl oldu diye sorarsanız o daha komik.Aracımla ön cama güneş vurması sonucu şehiriçindeki devasa hız kasislerinden birini son anda görerek hızlı girdim, bir takım takırtı sesleri duyduktan sonra soluğu hemen serviste aldım, aracı kaldırdık baktık, altta herhangi bir vurma izi yok.Burdan gönül rahatlığı ile çıktıktan sonra servisin arka tarafından ana yola çıkarken dar bir yer dönmek zorunda kalınca sağ arka tekerin üst kısmı kaldırımdan darbe aldı ve aracın arkasını hafif sola doğru itti.Ben bu darbe sırasında hiçbir sürtme, çarpma sesi duymadım.Fakat kaporta üzerideki sarı izler kaldırım olduğunu kanıtlıyor.İşin daha acısı aynı şekilde gene sağa bir manevra sırasında sağ arka jantımı çizdirmiştim.Of ki of...
Aracın aks aralığını ve manevra kabiliyetini henüz öğrenemedim mi nedir?Dar manevralar sırasında iç arka tekerin nereye gittiğine dikkat etmiyorum, dikkat eden var mı?
Bugün arabayı yıkatırken sağ arka kapının altındaki gövde parçasında sarı bir çizik ve çiziğin olduğu yerde elle dokununca farkedilen bir şekil değişikliği farkettim.Bu parça sanırım sağlam olarak tasarlanmıştır.Sizce bu parça autoking te düzeltilir mi?Sanırım bu parçaya kapı altı çıta deniyor.O bölgeye yakından bakarsanız boydan boya uzanan bir çizgi var.Benim hasarım bu çizginin altında, burdaki boya da kaporta boyasından farklı görünüyor.
Bu nasıl oldu diye sorarsanız o daha komik.Aracımla ön cama güneş vurması sonucu şehiriçindeki devasa hız kasislerinden birini son anda görerek hızlı girdim, bir takım takırtı sesleri duyduktan sonra soluğu hemen serviste aldım, aracı kaldırdık baktık, altta herhangi bir vurma izi yok.Burdan gönül rahatlığı ile çıktıktan sonra servisin arka tarafından ana yola çıkarken dar bir yer dönmek zorunda kalınca sağ arka tekerin üst kısmı kaldırımdan darbe aldı ve aracın arkasını hafif sola doğru itti.Ben bu darbe sırasında hiçbir sürtme, çarpma sesi duymadım.Fakat kaporta üzerideki sarı izler kaldırım olduğunu kanıtlıyor.İşin daha acısı aynı şekilde gene sağa bir manevra sırasında sağ arka jantımı çizdirmiştim.Of ki of...
Aracın aks aralığını ve manevra kabiliyetini henüz öğrenemedim mi nedir?Dar manevralar sırasında iç arka tekerin nereye gittiğine dikkat etmiyorum, dikkat eden var mı?