Dostum diğer postlarımı okumadın sanırım, volvo s70 T5, s40 T4 , s60t5, s80T6 gibi yüksek nasınçlı turbosu olan araçların sahiplerinin kafasını ütüledim ben, gittim iliştim abi bu kaç basıyo dercesine

resmen hayvan gibi kullanıyorum hiç bişey olduğu yok diyenler var, opeller düşük basınç tercih ediyor, volvo gibi 0.9 bar gibi rakamlarla işleri olmuyor

Eğer kafasında soru işareti olan Rıza'nın garajı ile irtibata geçer, işine gönül vermiş ve yaptığı işin arkasında duran bir adam, daha fazlası reklama girer sanırım bişey demiyim araştırın ulaşın
Brc bayii nin müşterilerine tavsiyeleri başka bi forumdan alıntı;
"Bu tür araçlara lpg montajı yaptırmaya gelen müşterilerime ;
a) Bu araca montaj yapıyoruz ancak mutlaka TUNAP 164 ETKEN MADDESİ KULLANILMALIDIR ve her 10.000 km de aksatmadan her bakımda koymak zorundasınız.
b) BRC nin bu tür araçlar için geliştirdiği VSR sistemini sizin araçta aktif edeceğiz ve sizin aracınız 500 mbar MAP basıncı üzerine çıktığınızda yada buna eşdeğer 4000 d/d nın üzerine çıktığınızda aracınız %80 lpg ile giderken %20 benzin kullanarak subaplarınızda soğutma yapar.
Biz bu MAP ve devir aralığını istediğimiz ayara set edebiliyoruz ancak brc nin tavsiyesi budur.
c) Tüm bu araçlarda soğuk motora gaz basılmaz aracınız normal rejime gelmeden yüksek devirlere çıkmayınız. (Bu benzindede değişmez kuraldır, motorlar %80 ömrünü motor soğukken yerler)
d) Periodik bakımlarınızı asla aksatmayınız.
e) Motorunuzun subaplarının hassas olduğunu bilerek dönüşüm yaptırdığınızı unutmayın.
f) Subaplarınızın kullanım ömrünü tamamlaması durumunda aynı subaplardan taktırmayarak bunların yerine çelik subap kullanınız.
Tabiiki bu açıklamalar müşterinin teknik bilgisi ve soruları karşısında genişleyerek devam eder. "
Özellikle e ve f tavsiyelerine dikkatinizi çekerim
Aha bu da kara listedeki araçlar
CHEVROLET CRUZE ........................................................................................SUBAP SORUNU
FORD FOCUS 1800 cc MOTOR CODU EYDB 16 VALF 1998 ÜZERİ..........................SUBAP SORUNU
MONDEO 1800 MOTOR-RKF 16 V 1998 ÜZERİ.....................................................SUBAP SORUNU
HONDA CRV 2000 MOTOR-B20Z1 16V 1999 ÜZERİ..............................................SUBAP SORUNU
HUMMER......TÜM MODELLER..............................................................................SUBAP SORUNU
MAZDA ....TÜM FORD MOTORLULAR...................................................................SUBAP SORUNU
MERCEDES CLASSE A150/70 KW 1500 CC 16 V 2005 ÜZERİ..................................SUBAP SORUNU
'' '' A170/85 KW 1700 CC 16 V 2005 ÜZERİ...............................SUBAP SORUNU
MITSUBISHI COLT 1300 CC 8 V 2004 ÜZERİ......................................................SUBAP SORUNU
NISSAN X-TRAIL 200 CC 16 V 2001 ÜZERİ ........................................................KATALITIK KONVEKTÖR
OPEL ...TÜM TWINPORT MODELLER.....................................................................SUBAP SORUNU
INSIGNIA TÜM MODELLERİ................................................................................SUBAP SORUNU
PORSCHE CAYENNE 3.2 186 KW BFD KODLU 2002 ÜZERİ.....................................SUBAP SORUNU.
RENAULT LAGUNA 2000 F3R 8 V 1994-1998 ........................................................SUBAP SORUNU
TOYOTA YARİS 1000CC 1SZ-FE MOTOR 16V 2000 ÜZERİ......................................SUBAP SORUNU
TOYOTA CARINA 1600CC-4AFE COD.2000CC 3A-FE KODLU 16 V 1996 ÜZERİ.........SUBAP SORUNU
TOYOTA AVENSİS 1600 CC 4A-FE KOD. 16 V 1996 ÜZERİ......................................SUBAP SORUNU.
Sonuç olarak ortada bi subap sorunu olduğu aşikar.
