Tekrardan hoşbulduk arkadaşlar.Bugün bayii tekrar aradım ve serviste kontrollerinin yapıldığı,kampanya olup olmadığının kontrol edildiği belirtildi.Yarında necvox un takılacağı ve güncelleme yapılacağı belirtildi.Aracı almadan önce 1-2 ay beklerim nolcak diyordum ama şuan 1 hafta bekleyemiyorum

Bu arada umarım necvox da bir son dk golü inşallah yaşamam.Yanlış hatırlamıyorsam bazı arkadaşlara necvox kalmadığı için cyclone takıldığı,hatta melez

bi navi de takıldığı olmuştu.Neyse hayırlısı diyelim bakalım nolcak