selam
corsa c, 2005 sahibiyim. ilk sahıbıyım sıfır aldım.
1.2 motor, easytronıc vıtes.
su an araba 30.000 km de ve eksantırık mılı kırıldı.ve bır enjekterde yandı.
motor acıldı ve su an toplanma asamasında
1400 tl masraf cıkardı.
aracım son 3 yıldır yetkılı teknık servısıde bakımlarını oldu.
vıtesı hep 3000 devırde atarım.. kesınlıkle devırlı araba kullanmam.arabayı kımseyede vermedım
sımdı benım basıma bu ıye geldı, bırkac ıhtımal var.
oları buraya sıralamak ıstıyorumkı bunu okuyanlar kendılerıne bır ders cıkarsınlar.
bundan 1 ay once motor elektronıgı arıza lambası 3-4 dakıkalıgına yandı o kadar. baska yanmadı. sonra kırmızı ısıklarda durunca araba bıraz tıtrıyordu ama bu onemsenecek kadar degerlı bırsey oldugunu sanmadıgımdan ustune gıtmedım.
motor arıza lambası yanmada once bu olaydan once veya sonra derın sayılmayacak bır suya gırdım. 20 metre yavasca ılerledım. sınyalı bundan once mı sonramı verdı bılemıyorum.
bununla alakası yok ama yıneden soylıyım, son 6 aydır hep benzın ısıgı kırmızı yandıktan 25 km sonra benzın alıyorum.
gecenlerde araba sollarken ıstem dısı, yagmurda vardı motor sesını duyamadaım, ya 1. ya da 2. vitese devir 8500 falan buldu, 3 sanıye bu sekılde gıttı desek sonra hemen vıtes buyulterek devam ettım.
ve motor teklemeden 1 dakıka once yınde derı sayılmayacak bır suya 40 - 50 km hızla gırdım. yanı demek ıstedıgım herkes ne kadar suya gırıyorsa bende o kadar suya gırdım.
usta ıle net konusamadım ama, once emme maıfoldunda suphelendı,i sokerken 4. enjektorun tamamı ıle yandıgını gorduk, sonra eksantırık mılı kırıkmıs.
ben sunu sormak ıstıyorum, bu olayı meydana getıren faktor nedır? eksantırık mılı nıye kırılır? su mu aldı? usta motordan suda geldıgınnı soyledı sokerken.
ayrıca arızalamadan once kırmızıda beklıyordum, yesıl yandı, gazladım 1. vıtes.2 vıtes ve 3. vitese gecerken devır dustu araba hafıflemıs gıbı oldu. lastık patladı sandım saga dogru yanastım, yavaslayınca olayın motorda oldugunu fark ettım yavas yavas opel servıse gıttım, 40 ı gectıgım zama motorda tak tuk sesler gelıyordu. opel servıs bana atesleme bobınının arızalandıgını ve fıyatının 450 tl oldugunu soyledı. ve 1 haftada gelecekmıs. ama sanayıde atesleme bobını degıstıgı halde sorun devam edıyordu ve baktıkkı olay cok daha farklı.
arabanın su almıs olması bu kadar soruna gercekte yol acabılır mı?
arac daha 30000 km de...
corsa c, 2005 sahibiyim. ilk sahıbıyım sıfır aldım.
1.2 motor, easytronıc vıtes.
su an araba 30.000 km de ve eksantırık mılı kırıldı.ve bır enjekterde yandı.
motor acıldı ve su an toplanma asamasında
1400 tl masraf cıkardı.
aracım son 3 yıldır yetkılı teknık servısıde bakımlarını oldu.
vıtesı hep 3000 devırde atarım.. kesınlıkle devırlı araba kullanmam.arabayı kımseyede vermedım
sımdı benım basıma bu ıye geldı, bırkac ıhtımal var.
oları buraya sıralamak ıstıyorumkı bunu okuyanlar kendılerıne bır ders cıkarsınlar.
bundan 1 ay once motor elektronıgı arıza lambası 3-4 dakıkalıgına yandı o kadar. baska yanmadı. sonra kırmızı ısıklarda durunca araba bıraz tıtrıyordu ama bu onemsenecek kadar degerlı bırsey oldugunu sanmadıgımdan ustune gıtmedım.
motor arıza lambası yanmada once bu olaydan once veya sonra derın sayılmayacak bır suya gırdım. 20 metre yavasca ılerledım. sınyalı bundan once mı sonramı verdı bılemıyorum.
bununla alakası yok ama yıneden soylıyım, son 6 aydır hep benzın ısıgı kırmızı yandıktan 25 km sonra benzın alıyorum.
gecenlerde araba sollarken ıstem dısı, yagmurda vardı motor sesını duyamadaım, ya 1. ya da 2. vitese devir 8500 falan buldu, 3 sanıye bu sekılde gıttı desek sonra hemen vıtes buyulterek devam ettım.
ve motor teklemeden 1 dakıka once yınde derı sayılmayacak bır suya 40 - 50 km hızla gırdım. yanı demek ıstedıgım herkes ne kadar suya gırıyorsa bende o kadar suya gırdım.
usta ıle net konusamadım ama, once emme maıfoldunda suphelendı,i sokerken 4. enjektorun tamamı ıle yandıgını gorduk, sonra eksantırık mılı kırıkmıs.
ben sunu sormak ıstıyorum, bu olayı meydana getıren faktor nedır? eksantırık mılı nıye kırılır? su mu aldı? usta motordan suda geldıgınnı soyledı sokerken.
ayrıca arızalamadan once kırmızıda beklıyordum, yesıl yandı, gazladım 1. vıtes.2 vıtes ve 3. vitese gecerken devır dustu araba hafıflemıs gıbı oldu. lastık patladı sandım saga dogru yanastım, yavaslayınca olayın motorda oldugunu fark ettım yavas yavas opel servıse gıttım, 40 ı gectıgım zama motorda tak tuk sesler gelıyordu. opel servıs bana atesleme bobınının arızalandıgını ve fıyatının 450 tl oldugunu soyledı. ve 1 haftada gelecekmıs. ama sanayıde atesleme bobını degıstıgı halde sorun devam edıyordu ve baktıkkı olay cok daha farklı.
arabanın su almıs olması bu kadar soruna gercekte yol acabılır mı?
arac daha 30000 km de...
Son düzenleme: