Corsa b gsİ gİderİlemeyen sorun :s

Pistonun döküm hatasi olma olasiligi nedir bildigim kadariyla goetze marka

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Aynı piston daha evvel de segman kırdığına göre 3. pistona ait kol veya yatakta hata olabilir.
 
Silkeleme, isteksizlik motorda zorlanmaya neden olur, zorlanan motorun ne yapacağı belli olmaz. Basit bir buji yüzünden üst kapağı açtık. Buji yalama olmuş, araç silkeleme yapmaya başladı, sanayiye gidene kadar ateşleme bobini de hasar gördü. Ustanın dikkatsizliği, oydu, buydu derken fatura 600 TL ye kadar yükseldi. :(

Geçmiş olsun abi yenimi oldu bu? Yeni aldın araba mı?
 
Ngk buji takmistim ilk motor yapildiginda buji kablolarinida deistiydim bi bobin kaldi arac motor yapilmadan oncede sonrada 5k devirde bi gaz kesip devam ediodu biraz daha usteleincede silkeleme yapiyordu birde ilk kalkarken bazen kafa sallayarak kalkiodu

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

buji tırnak /gap aralığı kaç peki? aracınız için tavsiye edilen yada 0,1mm daha dar aralıklı olması gerekiyor. aralık kontrol edilmediyse ve olması gerekenden fazlaysa kesiklik yapabilir
 
Su an piston firmasindan bi eleman geldi inceliyorlar bakalim rektefiyecinin soyledigi ise tesisat veya bobinin yaptigi tekleme sknti yapiyor olabilir diyor tesisatiyla oynanmis aracin daha once

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Su an piston firmasindan bi eleman geldi inceliyorlar bakalim rektefiyecinin soyledigi ise tesisat veya bobinin yaptigi tekleme sknti yapiyor olabilir diyor tesisatiyla oynanmis aracin daha once

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Eğer bunu bahane ederler ise aman dikkat hiç kabul etme. O kadar emanet değil o piston filan elektrik tekleme zart zurt ile resim de göründüğü duruma gelmez.
 
Öncelikle merhaba aranıza yeni katıldım sorunuma gelirsek bundan 1.5 ay önce 170 km de corsa gsi aldım daha 10 gün geçmeden araçta yoğun bi yatak vurma sesi ve yağ çubuğundan duman gelmesiyle karşılaştık aracı izmir 1. sanayide murat cenciye bıraktım daha öncede kendisine birkaç araçla ilgili işlerimiz olmuştu.ertesi gün aracı söktükten sonra sekman kırdığını ve silindiri çizdiğini söyledi fiyatla ilgili konuştuktan sonra araca

göetze piston sekman alındı kapak ve silindirler işleme gönderildi düzgün bi şekilde aracı topladık 4000 km sonra yağ çubuğundan yine duman geldiğini gördüm yine dağıttık aracı ve 3.pistonun kırık olduğunu gördük daha öncede problem yapan 3.pistondu firmadan bi şekilde 1 piston ve sekman takımını aldık yarın toplancak araç fakat piston firmasının dediği kadarıyla pistonda bir sıkıntı yok araçtaki bir problem 3.pistonda bu şekilde bi sorun yapıyor dedi sizce sorunum devam edermi kısa sürede yine benzer birşey yaşarmıyım ? bu soruna arızalı ateşleme bobini neden olurmu ? araç üst devirlerde tekleme yapıyordu kalkarkende silkeleyerek kalkıyordu bağlantısı varmıdır ?



hatalı ve uzun yazımdan dolayı şimdiden özür dilerim

saygılarımla Doğan DOĞRU


Gerçekten 170 km de bir araç ise tüm şikayetler ve tedavi yerinin opel yetkili servisi olmalı , belki araçta 3. Sekmanın kırılmasını ortaya çıkaran bir sorun var , sanayideki ustaya gitmeniz isabetli olmamış.


iPhone 5C cihazımdan tapatalk kullanılarak gönderildi.
 
170 derken 170000 demek istemistim yazim hatasi icin kusura bakmayin

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geçmiş olsun abi yenimi oldu bu? Yeni aldın araba mı?

Geçen ay Astra'da oldu.
 
Geri
Üst