- Katılım
- 12 Kas 2015
- Mesajlar
- 19
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 35
Arkadaşlar Merhaba Herkese İyi Forumlar.
Corsa 1.6 16V GSİ Aracım var 238.000de ve Lpg Var. Araç ilk başlarda sadece ilk çalıştırmada mavi duman veriyordu egzozdan dedimki lpg var sübap lastiklerinde sorun vardır. Sonradan bi ara mecbur kaldım yola gidecektim yağ eklettim 10 40. Bir süre sonra yüksek devrilere çıktığımda ve motor sıcakken Mavi duman attığını söyledi bir arkadaşım dikkat ettim evet mavi duman var. Kompresyon testine soktum aracı tek tek tüm silindirler bakıldı (Kuru olarak) 3 silindirden 14.5 bar sonuç aldım 4. Silindirde 12.8 bar gibi bir sonuç aldım (14.5×1.38= 10.5 fakrika verilerine göre güzel bir sonuç). Şimdi 4. Silindirdeki bu farkın sebebi sizce siboplarmıdır yoksa Yağ sıyırıcı Sekmanlarmıdır?? Başına gelen yada Fikir yürütmek isteyen herkesten Yorum bekliyorum. Saygılar.
Corsa 1.6 16V GSİ Aracım var 238.000de ve Lpg Var. Araç ilk başlarda sadece ilk çalıştırmada mavi duman veriyordu egzozdan dedimki lpg var sübap lastiklerinde sorun vardır. Sonradan bi ara mecbur kaldım yola gidecektim yağ eklettim 10 40. Bir süre sonra yüksek devrilere çıktığımda ve motor sıcakken Mavi duman attığını söyledi bir arkadaşım dikkat ettim evet mavi duman var. Kompresyon testine soktum aracı tek tek tüm silindirler bakıldı (Kuru olarak) 3 silindirden 14.5 bar sonuç aldım 4. Silindirde 12.8 bar gibi bir sonuç aldım (14.5×1.38= 10.5 fakrika verilerine göre güzel bir sonuç). Şimdi 4. Silindirdeki bu farkın sebebi sizce siboplarmıdır yoksa Yağ sıyırıcı Sekmanlarmıdır?? Başına gelen yada Fikir yürütmek isteyen herkesten Yorum bekliyorum. Saygılar.