Corsa b gsİ gİderİlemeyen sorun :s

dogandogru

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Şub 2016
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Siteyi ziyaret et
Delphi nasildir

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
enjektör ve bobinide değiştirin. tekleyen araçla motor hasarı oluşabilmesi normal. teklemeyi önlemelisiniz.
 

dogandogru

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Şub 2016
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Siteyi ziyaret et
Enjektorden kastin lpg enjektorlerimi

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

dogandogru

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Şub 2016
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Siteyi ziyaret et
Bela aldim galiba bnde basima

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,525
Tepki puanı
259
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Tekleme olduğu sürece her türlü sürprize hazır olmak gerekir. Kötü bir buji takımı, buji kablosu, ateşleme bobini teklemeye neden olur. GSİ bir araç demek sık sık yüksek devirlere çıkan bir araç demektir. O nedenle bu tür araçlardaki en ufak bir aksama hafife alınmamalıdır. Ateşleme sistemi kontrol edildikten sonra piston kolları ve yatakları da sıkı bir şekilde kontrol edilmelidir.
 

dogandogru

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Şub 2016
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Siteyi ziyaret et
Ngk buji takmistim ilk motor yapildiginda buji kablolarinida deistiydim bi bobin kaldi arac motor yapilmadan oncede sonrada 5k devirde bi gaz kesip devam ediodu biraz daha usteleincede silkeleme yapiyordu birde ilk kalkarken bazen kafa sallayarak kalkiodu

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
49
www.engelsizdostlar.com
Tekleme olduğu sürece her türlü sürprize hazır olmak gerekir. Kötü bir buji takımı, buji kablosu, ateşleme bobini teklemeye neden olur. GSİ bir araç demek sık sık yüksek devirlere çıkan bir araç demektir. O nedenle bu tür araçlardaki en ufak bir aksama hafife alınmamalıdır. Ateşleme sistemi kontrol edildikten sonra piston kolları ve yatakları da sıkı bir şekilde kontrol edilmelidir.
Abi bu pistonun hali bana şahsen pek ateşleme ile alakalı gelmedi şahsen.
 

dogandogru

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Şub 2016
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Siteyi ziyaret et
Pistonun döküm hatasi olma olasiligi nedir bildigim kadariyla goetze marka

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,525
Tepki puanı
259
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Abi bu pistonun hali bana şahsen pek ateşleme ile alakalı gelmedi şahsen.

Silkeleme, isteksizlik motorda zorlanmaya neden olur, zorlanan motorun ne yapacağı belli olmaz. Basit bir buji yüzünden üst kapağı açtık. Buji yalama olmuş, araç silkeleme yapmaya başladı, sanayiye gidene kadar ateşleme bobini de hasar gördü. Ustanın dikkatsizliği, oydu, buydu derken fatura 600 TL ye kadar yükseldi. :(
 
Üst