- Katılım
- 29 May 2009
- Mesajlar
- 146
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
NOT:Yapacağınız anket donanım,dış görünüş fikirleriniz için yapılmayacaktır! Motor hakkında anketli bir konudur.Lütfen motor ile yorumlarınızı yapınız..
Arkadaşlar,Vectra cd 2,0 atmosferik arabamı satmayı düşünüyorum.
Ve satmamın nedeni ise 2,0 olmasına rağmen atmosferikten kaynaklanan hantallık ve yakıt sarfiyatı.Bu 3 araba arasında kaldım sizce performans olarak hangisi iyi hangisi kötü?
Arkadaşlar,Vectra cd 2,0 atmosferik arabamı satmayı düşünüyorum.
Ve satmamın nedeni ise 2,0 olmasına rağmen atmosferikten kaynaklanan hantallık ve yakıt sarfiyatı.Bu 3 araba arasında kaldım sizce performans olarak hangisi iyi hangisi kötü?
Citroen C4
MOTOR
Çap x Strok (mm) 75 x 88.3
Maksimum Güç (Hp.din/dev.dak) 110/4000
Maksimum Tork (Nm/dev.dak) 240 / 1750
Tipi Yüksek basınçlı değişken geometrili turbo direkt enjeksiyonlu
Silindir adedi ve tipi 4 Düz Sıralı
Silindir hacmi (cc) :1560
Boş Ağırlık: 1280 kg
Peugeot 308
Motor Motor Özellikleri: Sıralı 4 Silindir 16 Valve, Atmosferik Motor Hacmi (cc): 1560 cc Çap x Strok: 75.00 x 88.00 Sıkıştırma Oranı: - Motor Gücü (hp-d/d): 110 hp @ 4000 d/d Maks. Tork (Nm-/d): 240 Nm @ 1750 d/d Yakıt: DizelBoş Ağırlık: 1322 kg
Chevrolet Cruze
MOTOR
Motor Hacmi (cc):1598
Sıkıştırma Oranı (oran):10,8
Silindir Çapı (mm):79
Maksimum Güç (PS/rpm):113/6400
Tork (Nm/rpm): 153/4200
Silindir Sayısı: 4 Silindir
Boş Ağırlık (kg): 1285

MOTOR
Çap x Strok (mm) 75 x 88.3
Maksimum Güç (Hp.din/dev.dak) 110/4000
Maksimum Tork (Nm/dev.dak) 240 / 1750
Tipi Yüksek basınçlı değişken geometrili turbo direkt enjeksiyonlu
Silindir adedi ve tipi 4 Düz Sıralı
Silindir hacmi (cc) :1560
Boş Ağırlık: 1280 kg
Peugeot 308

Motor Motor Özellikleri: Sıralı 4 Silindir 16 Valve, Atmosferik Motor Hacmi (cc): 1560 cc Çap x Strok: 75.00 x 88.00 Sıkıştırma Oranı: - Motor Gücü (hp-d/d): 110 hp @ 4000 d/d Maks. Tork (Nm-/d): 240 Nm @ 1750 d/d Yakıt: DizelBoş Ağırlık: 1322 kg
Chevrolet Cruze

MOTOR
Motor Hacmi (cc):1598
Sıkıştırma Oranı (oran):10,8
Silindir Çapı (mm):79
Maksimum Güç (PS/rpm):113/6400
Tork (Nm/rpm): 153/4200
Silindir Sayısı: 4 Silindir
Boş Ağırlık (kg): 1285
Bu konu hakkında benim görüşüm turbo dizel tabikide,sehir içinde olsun sehir dışında olsun 240 tork ile gaza dokunmak havalanmaya yetecektir
Hemde,atmosferik gibi yakıt tuketmiyecek hem ekenomik hemde performanslı olacaktır..Daha sonradan yapılacak modifikasyonlar dizeller içinde bir avantaj;biliyorsunuz ki chip'te hicbir turbo dizel gibi performans artısı soz konusu deil
peugeot'ta baya bir sorun duydum fakat citroen kullanıcıları araclarından memnunlar.Bu aracları kullananlar yazarlarsa sevinirim..
Güzel bir konu olacağından eminim..:good:
NOT:Yapacağınız anket donanım,dış görünüş fikirleriniz için yapılmayacaktır! Motor hakkında anketli bir konudur.Lütfen motor ile yorumlarınızı yapınız..


Güzel bir konu olacağından eminim..:good:
NOT:Yapacağınız anket donanım,dış görünüş fikirleriniz için yapılmayacaktır! Motor hakkında anketli bir konudur.Lütfen motor ile yorumlarınızı yapınız..