Arkadaşlar, aracım 98 model astra F 1.4GL (tek nokta enjeksiyonlu, 60bg, x14nz motor kodlu.)
(http://www.opelim.net/forums/teknik-servis/105217-nazar-degdi-patlama-sorunu.html) Belirttiğim linkteki maceramdan sonra (orada da anlattığım gibi) arabayı düzene soktuk. Ancak şu an benzinde eskisinden biraz daha kötü çalışıyor. Şöyle ki 5 saniyede bir gibi bir aralıkla kesiklik yapıp sarsılıyor. Ama giderken tekleme falan yok kesinlikle.
LPG'de ise gayet güzel. Onda da çok hafif var gibi sanki ama onu zaten eski halini bilen biri olarak tek ben anlayabilirim galiba. Şimdi, sorum şu:
Biz ustayla avans ayarı yapmıştık. Ama tüpte düzeltince benzinde biraz daha kötü oldu. Avansı biraz daha düşürmeli miyiz? Bunun teknik verileri var mı? Gerçi, usta da avans tabancasıyla ayarlamalar yaptı ama.
Bir de buji tırnak aralıkları ayarı nasıl olmalıdır? Bujiler, orijinal GM çift tırnak.
Son olarak da direkt boğaza yerleştirilen mikser, benzinde kötü çalışmasına sebep olmuş olabilir mi?
Şimdiden herkese teşekkürler...
(http://www.opelim.net/forums/teknik-servis/105217-nazar-degdi-patlama-sorunu.html) Belirttiğim linkteki maceramdan sonra (orada da anlattığım gibi) arabayı düzene soktuk. Ancak şu an benzinde eskisinden biraz daha kötü çalışıyor. Şöyle ki 5 saniyede bir gibi bir aralıkla kesiklik yapıp sarsılıyor. Ama giderken tekleme falan yok kesinlikle.
LPG'de ise gayet güzel. Onda da çok hafif var gibi sanki ama onu zaten eski halini bilen biri olarak tek ben anlayabilirim galiba. Şimdi, sorum şu:
Biz ustayla avans ayarı yapmıştık. Ama tüpte düzeltince benzinde biraz daha kötü oldu. Avansı biraz daha düşürmeli miyiz? Bunun teknik verileri var mı? Gerçi, usta da avans tabancasıyla ayarlamalar yaptı ama.
Bir de buji tırnak aralıkları ayarı nasıl olmalıdır? Bujiler, orijinal GM çift tırnak.
Son olarak da direkt boğaza yerleştirilen mikser, benzinde kötü çalışmasına sebep olmuş olabilir mi?
Şimdiden herkese teşekkürler...