- Katılım
- 31 Eki 2007
- Mesajlar
- 71
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar;
Buhar tamponu diye birşey duydum. Bunun nedemek olduğunu biliyor musunuz? Şöyleki twinport motorlarda özellikle astra classiclerde motor ısındıktan sonra aracı stop edip 10 ile 50 dak arasında tekrar araca geri dönüp çalıştırmaya kalktığınızda araç boğuluyormuş gibi veya akü bitmiş gibi çalışıyor, ya marş süresi uzuyor ya da araç çalışmıyor ve ikinci marşı istiyor. Bu çözümünü aracın tüm ışıklarının sönmesini bekledikten sonra hararet göstergesinin motorun son sıcaklığına gelmesini bekleyerek ( motorun tam olmasa kısa sürede soğuduğu noktaya kadar) ,ki bu süre ışıkların sönmesinden sonra 2 sn, marşa basmak olarak bulduk. Bulduk diyorum aynı araca sahip 3 arkadaşım da bunu yaşıyor. Emin olun hepimiz İstanbul'da oturuyoruz ve basınç ya da aşırı soğuk havalar buna etken değil. Araçların hepsi 2007-2008 model ve ne bir radar ın yanındayız ne de radyo istasyonun yanında..Yakıt konusunda da seçici ve dikkatliyiz..
Acaba bu buhar tamponu denilen terimin bunla ilgili olabilir mi? Sanırım benzinin buharlaşması ile oluşan hava boşlukları ile ilgili birşey olduğunu biliyorum..
Saygılar..
Buhar tamponu diye birşey duydum. Bunun nedemek olduğunu biliyor musunuz? Şöyleki twinport motorlarda özellikle astra classiclerde motor ısındıktan sonra aracı stop edip 10 ile 50 dak arasında tekrar araca geri dönüp çalıştırmaya kalktığınızda araç boğuluyormuş gibi veya akü bitmiş gibi çalışıyor, ya marş süresi uzuyor ya da araç çalışmıyor ve ikinci marşı istiyor. Bu çözümünü aracın tüm ışıklarının sönmesini bekledikten sonra hararet göstergesinin motorun son sıcaklığına gelmesini bekleyerek ( motorun tam olmasa kısa sürede soğuduğu noktaya kadar) ,ki bu süre ışıkların sönmesinden sonra 2 sn, marşa basmak olarak bulduk. Bulduk diyorum aynı araca sahip 3 arkadaşım da bunu yaşıyor. Emin olun hepimiz İstanbul'da oturuyoruz ve basınç ya da aşırı soğuk havalar buna etken değil. Araçların hepsi 2007-2008 model ve ne bir radar ın yanındayız ne de radyo istasyonun yanında..Yakıt konusunda da seçici ve dikkatliyiz..
Acaba bu buhar tamponu denilen terimin bunla ilgili olabilir mi? Sanırım benzinin buharlaşması ile oluşan hava boşlukları ile ilgili birşey olduğunu biliyorum..
Saygılar..