Astra H performans???

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan oguzdag
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
yahu daha aracı teslim almadan içime kurt düşürdünüz iyimi..
 
arkadaşlar merhaba,Astralardaki bu sorunu bende çok araştırdım.turboda sıkıntı var.bende valf değiştirdim.şarj dinamosu kasnağı bendede değişti.1)bu arabada yazılımsal problem var.2) aku yetersiz kalıyor ve sensörlere zamansal amper düşüklüğü yaşatıyor.araba anında sapıtıyor.sizi bir sorum olucak aracının aküsünü 72 amper bir akü ile değiştiren oldu mu?
 
Bizim turbo atolyemize daha yepyeni 100 km deki 1.3 astra H ın turbosu geldi .. müşteriye aracı gedizlerden teslim etmişler daha şile otobanında arıza ışığı yanmış..

Bu turboların kurumla başı belada.. kurumdan sıkışan VNT ünitesi rahat çalışamayıp beyinden gelen komutları yerine getiremeyince beyin arıza adlediyor..

Söküp temizlemeden düzelmiyor..

Düzenli Carbon Clean, egr iptali ve manifold temizliği motoru bu arızadan uzak tutmanın en doğru yolu..
 
Mehmet bey size bir sorum olucak.Ben aracımı 15 gün önce güvendiğim bir ustama bakıma götürdüm.Bakımda turbo selenoid valfi değişti.emme manifold temizliği debimetre temizliği,egr temizliği,map sensör temizliği yapıldı.Buna ilave olarak turbonun wasgate ayarı artırıldı.Bu bakımlar sonrasında uzun yola çıktım ve 800 kilometre durmadan yol yaptım ve aracın çekişi gayet iyiyidi.Fakat 2 gündür yine turbonun sesi yüksek geliyor ve aracı kapatırken selenoid valf gırlıyor.Araç yine çekişten düştü ve direksiyon sertleşti.Benim bunca olay arasında en sabit görüşüm bu araba çekişten düştüğü anda direksiyon sertleşiyor.Ve aracın şarjı düşüyor.Sizce akü veya alternatör ytersiz kalıyor olabilir mi?Yabancı bir forumda alternatörü değitirdikten sonra aracın tamamen normalleştiğini okudum.
 
Birde bişey daha sormak istiyorum.Bu eski corsa cdtilerdeki turboyu bu araca takma imkanımız varmı.Bizdeki turbo bildiğiniz gibi geometrik turbo eski cdtilerde normal turbo var ve hiç bu sıkıntıyı yaşadıklarını duymadım.
 
arkadaslar bende 2005 astra h triptonic var.lpgli.sabah araba calıştıktan sonra performans iyi. sonra gaza gectiğğinde araba hantallasıyor.vites gecişlerinde sendeleme yapıyor.durduğumda stop ediyor ki bu tiplerde stop etmez.sonra tekrar calıştırdığımda sorun düzeliyor yada stop etmesse 5 dk. sonra düzeliyor.anlamadım gitti. gaz ayarlarını da yaptırdım ama sorun devam ediyor. yardım edebilecek var mı?
 
Ben de aracımı 2 aydır kullanıyorum. Daha 2000km. de. Bahsettiğiniz hiçbir sorunla karşılaşmadım. Ama çok övülen bu motorda bu kadar sıkıntı yaşayan varsa, bu aracı almakla hiç iyi etmemişim diye düşünmeye başladım. :confused:
 
performans gel git devam ediyor mu? çözüm bulundu mu?

egr valfinden dolayı bu tarz bir arıza kodu verirmi. yukardaki korbozom arkadaş. egr değişiminden sonra araç düzeldi. demiş

evet egr valfi sıkışmasından arıza lambası yanmıştı bende ...

hocam bu performans gel-git sorununa bir çözüm bulabildiniz mi ... aynı sorun bende de var .. özellikle sıcak havalarda ...
 
arkadaşlar bir gerçegide unutuyorsunuz bizim arabalarımıza 1.3 motor küçük geliyor kasayı kaldıramıyor...
 
bu performans gel-git leri benzinlide de var. yani dizel düzenekleriyle alakalı olmayabilir. ama bu araba ve motor gözümden çok düştü. 1.6 115 bg motor şehirlerarası yolda bile yokuşlarda kamyon gibi yığılıyor. tam bir rezalet. nasıl bir hata yapıp aldık bu arabayı bilmem valla. 90 larda kullandığım karbüratörlü arabaları arar oldum.
 
Geri
Üst