astra h hararet

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan daukan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ne sorunlu araçlarmış şu OPELLER...yağ eksiltir,ısı müşürü açmaz,marş motoru arızalıdır,dizeli hantaldır,yaramaz ,çekmez,klima açıksa hiç çekmez zaten..bekler öyle..

bu araçlar almanya da kıyıda köşede mi üretiliyor..merak ettim..almanya da yaşayan arkadaşlar üretim tesisleri nasıl ..bizi bilgilendirirseniz memnun oluruz...baksana 111.yılını kutlayan firma daha ısı müşürünün kaç derecede açması gerektiğini öğrenememiş..yazık...

neyse arkadaşlar..sorun markanın tüm modellerinin değil, bir kısım araçların sorunudur.onun için cümleye "opeller" diye başlamasak daha doğru olur inancındayım....
 
Opel de tıpkı diğer otomobiller gibi sıcağı sevmez zaten bu sorun yüzden Türkiye de opeller bir miktar yağ eksiltir diye bilinir çünkü yanlış müşür uygulaması nedeniyle 100 derece gibi anormal bir değerde çalışan motorun yağının incelmesi ne kadar doğal ise incelen yağın yanması da o kadar kolaydır aynı zamanda elektrik tesisatındaki kabloların kılıfları kırılıp çatlamaktadır ve bu sorunlar sadece hararetli çalışmak zorunda kalan motordan kaynaklanmaktadır



sıcağı seven motor var mı arkadaşım.? yok değil mi..o halde bütün motorlar bir miktar yağ eksiltir..bu yağ eksiltme olayını niye yine opele mal ettiniz..bravo...diğer ifadelerinizle de mühendisliğinizi göstermişsiniz...saygılar...yola devam....
 
sıcağı seven motor var mı arkadaşım.? yok değil mi..o halde bütün motorlar bir miktar yağ eksiltir..bu yağ eksiltme olayını niye yine opele mal ettiniz..bravo...diğer ifadelerinizle de mühendisliğinizi göstermişsiniz...saygılar...yola devam....

Anlamak zor geliyor sanırım

Opel italyada 92 derece müşür kullanıyor 100 değil.
bu size birşey ifade ediyormu ?
 
Ayrıca benim amacım opeli kötülemek değil çükü opelin ürettiği tek fan müşürü 100 derece değil bu yüzden bu durum otomobilin bir dizayn hatasına girmiyor sadece Türkiye için öngörülmüş olan müşürün yanlış olduğu anlamına geliyor çünkü 100 ü değil 90 ı kullanırsın olur biter bu otomobilin toplama olduğunu uyduruk olduğunu göstermez
 
Bmw 90 derece de sabit kalıyor,bizim ibreler 120 derecelere dayanıyor.
Ayrıca benim aracımda ,100 dereceden sonra,çekiş düşüklüğü ve hızlanma isteksizliği oluşuyor.
Lada Samara ve Skoda Favorit'lere de sıcağı sever diyorlar,onların da fan müşürü dereceleri yüksek.Bu yüzden bu araçlarda ,conta yakma olayını sık görüyoruz.
 
dedim ya opelin 5 yıldır çözemediğini biz hemen çözmüşüz..müşür sorunlu..banane italyadaki opelin müşür derecesinden...tr de bu sorunla ilgili geri çağrılan araç var mı? yok..şikayeti yaşayan kaç kişi? sınırlı...dün akşam komşumun astrası 182.000 km ye dayanmış..adam daha 5 yıl binerim..diyor...biz araca sorun yapıştırmaya kalkıyoruz... doğrudur anlamıyorum..mühendis değiliz!!!...
 
İtalya daki 90 dan size neyse zaten sorun yok çünkü görmek istemiyorsunuz sorunda sınırlı değil çünkü xev motorların genel sorunu bu. Bu arada kendi adınıza konuşun belki siz değisiniz ama biz gayet mühendisiz ama bunun mühendis olmakla bir ilgisi yok çünkü istediğiniz kadar bilmeden inkar etsenizde opelde böyle bir problem var
 
niye inkar edeyim..ben sorun yaşamıyorum ki..son derece de memnunum.ayrıca sorun var diye ortaya çıkıp ta sorun yaşamayan kullanıcıların kafasını karıştırmanın ne alemi var?..
 
Bugün senelik bakıma aracımı götürdüm bu hararet mevzusunu sordum, usta astra h ler için 113 derecede fan açar dedi. Çok yüksek dedim diğerleri 90 civarı çalışıyor, yüksek çalışınca benzin buharlaşıp yakıt daha verimli kullanılıyor dedi. Dedim bir zararı olmasın? çok yüksek sıcaklık. Kapalı devre olduğu için birşey olmaz, kaynama yapmaz dedi. Ona göre motorun yapıldığını, hiçbir problem olmadığını belirtti. ( aracım benzinli astra h ) Ustanın dediklerini aynen aktardım arkadaşlar doğrudur, değildir bilemeyeceğim.
 
Geri
Üst