astra h hararet

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan daukan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ben ikisenedir kullaniyorum yazin sicaklarda bile 100 gecmedi bendeki disel
 
benim bmw 100 dese 1oootl masraf açar :D
 
opellerin fan müşüründe problem var çok geç açıyor sorun ondan



her sorunu opelin pardon opellerin!!! sorunu olduğunu öne sürmek çok yanlış bence...hemen sorun markanın sorunuymuş , opeller sorunlu araçlarmış gibi algılanıyor...kullanılan ifadelere dikkat etmek gerekir...ben de kullanıyorum.hiç bir şikayetim olmadı..ayrıca ikaz lambası yanmadığı sürece de sorun yoktur benim için...öyle su kaç derece diye de merak etmem..lütfen bu tip ifadeleri kullanmayalım...
 
Sorun olanlar sorundur. Ben de biliyorum ki söylüyorum ve herşeye opelin sorunudur dediğim zaten yok ama aksine var olanları da yok yapmasak ta çözüm üretsek daha iyi olmazmı
 
adamlar fan müşürünün geç açmasını istiyorlarki ona göre ayarlamışlar. Belki daha verimli çalışyor, belki daha performaslı oluyor, ne bileyim.

istese koskoca opel veya GM bunu erken açamaz mı? yapmayın Allah aşkına.
 
Hararetle ilgili konuları takip ettim ve edindiğim sonuç şu; astra h benzinli araçlar yüksek sıcaklıkta çalışıyorlar, astra h dizel kullanan arkadaşlar bizim gördüğümüz dereceleri görmüyorlar.

Mantık yürüterek şunu düşünüyorum (yanlışım da olabilir) eğer opel astra h benzinli araçların sıcaklığının daha düşük olması gerekseydi, astra h cdti a uyguladıklarını bizim araçlarımıza da uygularlardı. Demek ki astra h benzinli araçların çalışma sıcaklığı bu olmalıdır fikrine kapıldım. Çünkü tüm astra h benzinli araç sahipleri 100 derecenin üstünü çok rahat görüyor ( Ben 108 gördüm)

Bu sadece benim fikrim arkadaşlar yanlışım olabilir, haftaya yetkili servise aracımı senelik bakımına götürecem orda ustaya da soracam bunu, sizleri bilgilendirmeye çalışırım.
 
opelin mercedesten ne farkı far yada bmw den yada ford tan veya vw den fiat tan subaru dan honda dan ? onların hepsi elbirliği yapıpta mı 90 dereceyi sabitlemişler ?

Sorun sıcak iklim ve soğuk iklim farkından kaynaklanıyor ve zaten opel de italya da 92 dereceli müşür kullanırken Türkiye italyadan soğuk değilken niye 100 derece kullansın ve bu doğru olsun ve böyle yaparak bir bildiği olsun ? Opel türkiye yi almanya sanıyor ve soğuk iklim termostatı kullanıyor türkiyede gerçek anlamda mühendis olmayıp şikayet olmayınca da öyle devam ediyor hepsi bu.

Hemen itiraz edecek olanlara şimdiden ekliyelim opel türkiye ye yolladığı otomobilerin Vectra B den başlayarak altını da yükseltiyor ve bazıları da insignia için abi herşey iyide arkadan bakınca altı görülüyor diye hata buluyor ama istanbul ankara ve izmirde kim o kadar yerden yüksek ve dengeden ödün vermiş bir otomobil ister bunu da kendinize sorun.

Türkiye altı yüksek istiyorda ondan öyle geliyor termostatı da 92 istese öyle gelecek sonuçta ben motordan anlarım GM de gelse 100 derece müşür olmaz Türkiye de 90 derece olmak zorunda

Ayrıca opel şanzımanında da 20 boyunca yıl ATF kullanıldı ama sonra ATF değil SAE 80 olması gerektiği ortaya çıktı termostat ta 90 olması lazım yakında bu da düzelir hiç merak etmeyin

Tüm bunlardan opel kötü diyorum anlamı çıkmasın bu gibi problemler diğer markalarda da var önemli olan ortaya çıkması çünkü otomobil firmaları aynı hataları çoğu zaman kullanıcı şikayetlerine göre düzeltirler.
 
Son düzenleme:
Hararetle ilgili konuları takip ettim ve edindiğim sonuç şu; astra h benzinli araçlar yüksek sıcaklıkta çalışıyorlar, astra h dizel kullanan arkadaşlar bizim gördüğümüz dereceleri görmüyorlar.

Mantık yürüterek şunu düşünüyorum (yanlışım da olabilir) eğer opel astra h benzinli araçların sıcaklığının daha düşük olması gerekseydi, astra h cdti a uyguladıklarını bizim araçlarımıza da uygularlardı. Demek ki astra h benzinli araçların çalışma sıcaklığı bu olmalıdır fikrine kapıldım. Çünkü tüm astra h benzinli araç sahipleri 100 derecenin üstünü çok rahat görüyor ( Ben 108 gördüm)

Bu sadece benim fikrim arkadaşlar yanlışım olabilir, haftaya yetkili servise aracımı senelik bakımına götürecem orda ustaya da soracam bunu, sizleri bilgilendirmeye çalışırım.



ya opeller yüksek sıcaklığı seviyo benim bildiğim(dizeller hakkında fikrim yok);) Dur kalklı trafiklerde yükselmesi normal ama düz yolda da yüksek ise sorun var edindiğim bilgi kadarıyla ...saygılar
 
Son düzenleme:
Opel de tıpkı diğer otomobiller gibi sıcağı sevmez zaten bu sorun yüzden Türkiye de opeller bir miktar yağ eksiltir diye bilinir çünkü yanlış müşür uygulaması nedeniyle 100 derece gibi anormal bir değerde çalışan motorun yağının incelmesi ne kadar doğal ise incelen yağın yanması da o kadar kolaydır aynı zamanda elektrik tesisatındaki kabloların kılıfları kırılıp çatlamaktadır ve bu sorunlar sadece hararetli çalışmak zorunda kalan motordan kaynaklanmaktadır
 
Son düzenleme:
zaten araçların normal çalışma sıcaklığı 90 derece ile 100 derece arası yüksek ısıda çalışan bi motor düz yolda deneyin eğer 90 ya da biraz altında seyretmiyosa sıcaklık problem vardır.
 
Geri
Üst