Astra far

radagast

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Haz 2018
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar merhaba,

2015 model astra k sahibiyim donanım excellence. Aracı alalı bir yıl dolmadan afl far yükseklik arızası - servis gerekli diye uyarı vermeye başladı. İlk başta önemsemedim ancak sürekli tekrarlamaya başlayınca yetkili servise götürdüm. 1 ayım servise gidip gelerek geçti. Bir çok kez arızayı sıfırlamalarına rağmen düzelmeyince, sağ farda arıza olduğunu, değişmesi gerektiğini söyleyip sipariş verdiler. Yeni far gelince aradılar. Ben de bunun üzerine servise gittim.Far takılıp gerekli kontroller yapılınca arıza geçti. Ancak 8-9 ay sonra tekrar arıza vermeye başladı. Tabi ki tekrardan servisin yolunu tuttum. Bu sefer merkezle görüşeceklerini ve bilgi vereceklerini söyleyip beni gönderdiler.Bugün arayıp farın tekrardan değişmesi gerektiğini fiyatının 5500 tl olduğunu indirimli olarak 4700 tl ye sipariş verebileceklerini ve benden haber beklediklerini söyleyip telefonu kapattılar.

Sizce bu sorun neyden kaynaklanıyor olabilir.Daha önce bu sorunu yaşayan veya duyan biri varsa yardımcı olabilir mi?
 

Hasip

Yönetici
Genel Başkan
03-Afyonkarahisar
Katılım
16 May 2015
Mesajlar
8,930
Tepki puanı
6,142
Puanları
113
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Öncelikle @radagast Mustafa bey, sorununuz için çok üzüldüğümü belirtmek istiyorum, Şimdi değişecek olan yine sağ far mı ? Eğer sağ far ise geçen yıl değiştirildiğini garanti süresinin 2 yıl olduğunu herhangi bir ücret vermeyeceğinizi beyan edin. Yetkili servislerde takılan bütün parça/donanımlar servis formunun altında yazdığı üzere 2 yıl garantilidir. Bu farla ilgili olarak sizden para isteyemezler. Diğer farınız ise sorunu tam olarak tespit edebildiler mi ? AFL farın motorunda mı sorun var yoksa başka bir yerindemi bunu anlayabilirseniz dışarıda daha cüzzi ücretlere çözersiniz diye düşünüyorum. Ayrıca aracınız bugüne kadar bütün bakımları yetkili serviste yapılmışsa iyiniyet garantisi isteyebilirsiniz. Gerekirse Opel Türkiye telefonlarını arayarak sitem etmenizde fayda olacaktır. Sonucundan bilgi verirseniz birçok üyemiz faydalanacaktır. Saygılarımla.
 
  • Beğen
Tepkiler: Entigin

Selçuk1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Mar 2018
Mesajlar
56
Tepki puanı
11
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Hasip beyin dediği gibi parçanın 2 yıl garantisi var. Opel Türkiye ile sizin görüşmenizde fayda var, yine olumsuz olursa biraz daha agresif davranmanız gerekir. Neden garantiye girmediğini yazılı bir şekilde servisten veya Opel Türkiye den isteyip hertürlü hukuki yola başvuracağınızı belirtin derim. Ben öyle yapardım açıkçası.

SM-C7000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Mustafa Feyzi

Emektar Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2018
Mesajlar
421
Tepki puanı
103
Puanları
43
Siteyi ziyaret et
Dün yazdım zannediyodum. Afl farın yükseklik ayarını dışarda yaptırabiliyor muyuz? Benimki herhangi bir arıza vermiyo ama biraz yere bakıyo gibi geliyo buda görme mesafesini kısaltıyor. Ne dersiniz yetkili servis 70 lira dedi
 

Hasip

Yönetici
Genel Başkan
03-Afyonkarahisar
Katılım
16 May 2015
Mesajlar
8,930
Tepki puanı
6,142
Puanları
113
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
AFL farların yükseklik ayarları aracın üzerinde bulunan sensörler ve dikiz aynasının altındaki kamera tarafından otomatik yapılıyor hocam. Dikkat ederseniz önden giden aracın stop lambalarının üzerine çıkmaz ışık çizgisi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Feyzi

anfinol

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2018
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Merhaba, aynı hata benim başıma da geldi. 2016 model Excellence aracım var 1 yıl önce AFL servis gerekli hatası sonrası sağ far garantiden değişti. Yaklaşık 20 gün önce aynı hatayı vermeye başlayınca yetkili servise gittim, tekrar sağ farın değişmesi gerekli dediler bende bir yıl önce değişen parçanın kendisine ait 2 yıl garantisi yok mu dediğimde yok dediler, sebebi olarak herhangi bir bedel ödemediğimden araç ile birlikte o parçanın garantisi de bitiyormuş. Şimdi sağ far a ait bedelin %30 u 1600TL ödenirse far değişecek ve 2 yıl parça garantisi olacak dediler. Araç kadran ekranında her zaman uyarı yapmıyor 4 gün önce AFL servise gerekli diyordu 2 gündür uyarı vermiyor normal şimdi, ek olarak 4 gün önce araç normal muayene yaptırdım, KUSURSUZ MUAYENE ONAYLANDI yazıyor evrakta sorunda yok farlarda, sistemde sorunda yokken şimdi 1600TL vermek mantıklı gelmiyor, servise geri dönüş için sanırım en fazla 15gün sürem var. Herhangi bir fikri olan varmıdır, nasıl bir yol izlemem gerekli.
 
Son düzenleme:

Hasip

Yönetici
Genel Başkan
03-Afyonkarahisar
Katılım
16 May 2015
Mesajlar
8,930
Tepki puanı
6,142
Puanları
113
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Merhaba, aynı hata benim başıma da geldi. 2016 model Excellence aracım var 1 yıl önce AFL servis gerekli hatası sonrası sağ far garantiden değişti. Yaklaşık 20 gün önce aynı hatayı vermeye başlayınca yetkili servise gittim, tekrar sağ farın değişmesi gerekli dediler bende bir yıl önce değişen parçanın kendisine ait 2 yıl garantisi yok mu dediğimde yok dediler, sebebi olarak herhangi bir bedel ödemediğimden araç ile birlikte o parçanın garantisi de bitiyormuş. Şimdi sağ far a ait bedelin %30 u 1600TL ödenirse far değişecek ve 2 yıl parça garantisi olacak dediler. Araç kadran ekranında her zaman uyarı yapmıyor 4 gün önce AFL servise gerekli diyordu 2 gündür uyarı vermiyor normal şimdi, ek olarak 4 gün önce araç normal muayene yaptırdım, KUSURSUZ MUAYENE ONAYLANDI yazıyor evrakta sorunda yok farlarda, sistemde sorunda yokken şimdi 1600TL vermek mantıklı gelmiyor, servise geri dönüş için sanırım en fazla 15gün sürem var. Herhangi bir fikri olan varmıdır, nasıl bir yol izlemem gerekli.

1600 TL verip sağ far için 2 yıl garanti kazanılacaksa bence değiştirilebilir ancak tekrar yazıyorum hocam bu kronik bir sorunsa bunu opelin çözmesi gerekiyor. 1 yıl içersinde far neden arızalanır ?
 

anfinol

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2018
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
1600 TL verip sağ far için 2 yıl garanti kazanılacaksa bence değiştirilebilir ancak tekrar yazıyorum hocam bu kronik bir sorunsa bunu opelin çözmesi gerekiyor. 1 yıl içersinde far neden arızalanır ?
1 saat önce OPEL 4446735 ile görüştüm kronik böyle bir sorun yok diyorlar, şimdi yaptırılırsa iyi niyetten %30 miktarını ödeyebilirmişim, yaptırmadığın zaman ödeyeceğim miktar artacakmış, mesela her 6 ayda bir ödenecek miktar artıyor.
 

goktasoktay

VIP Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Şub 2017
Mesajlar
520
Tepki puanı
201
Puanları
43
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Yahu sizin bir müdahaleniz, kastınız, hatanız yok. Kaza yok. Bu nasıl bir anlayış? Para verseniz ne olur vermeseniz ne olur? Öyle saçmalık olur mu. Parçayı değiştiren yetkili servis, garantiden değişti diye nasıl 2 yıl garantiyi içermez? Bence tüketici haklarını bilen bir avukata danışın. 1600 tl az para değil, nasıl kazanıyoruz bu paraları.


Tapatalk kullanarak iPad Pro aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasip ve Selçuk1

anfinol

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2018
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Yahu sizin bir müdahaleniz, kastınız, hatanız yok. Kaza yok. Bu nasıl bir anlayış? Para verseniz ne olur vermeseniz ne olur? Öyle saçmalık olur mu. Parçayı değiştiren yetkili servis, garantiden değişti diye nasıl 2 yıl garantiyi içermez? Bence tüketici haklarını bilen bir avukata danışın. 1600 tl az para değil, nasıl kazanıyoruz bu paraları.


Tapatalk kullanarak iPad Pro aracılığıyla gönderildi
Bugün öğlende, servisi arayıp değiştirin farı demiştim, 22.06.2018 08:30 da gelin değiştirelim dediler, ücreti ödeyeceğiz artık :(
 
Üst