Neler Yeni
Opellcenter online yedek parça satış sitesi
Opellcenter online yedek parça satış sitesi

Akü seçimi

girdap

Kayıtlı Kullanıcı
46-Kahramanmaraş
Katılım
19 Ağu 2020
Mesajlar
102
Tepki puanı
52
Puanları
28

Selam Forum,

Aküm sıfırladı elbette şarj ve takviye ile kurtaracak ama kalıcı bir çözüm olmayacak. Şu an üzerinde Povver 60A var. Dandirik bir şey anlayacağınız eski sahibinden kalma en az 3 yıllık. Yazın zaten geç marş almaya başlamıştı oradan sinyal veriyordu iç voltajı da 11.2'lere düşmüştü.

Şimdi akü almaya karar verdim Varta marka alacağım sorularım şöyle;

1- Kargo ile akü alınır mı ? Alacağım İzmir'de ana yetkili bayi ve çok iyi kargoladığına dair yorumlar okudum ama kargoya güvenmiyorum akü ters kalırsa akma yapabilir sonuçta alan deneyim eden var mı ?

2- Araç kataloğumda 55'ten 88 Ampere kadar kullanabilirsiniz diyor ama ne şartlarda olduğu yazmıyor sadece 55 A ve yukarısında kış sembolü var sadece. 72 alırsan şarj dinamon yorulur diyen de var 60 alırsan hem erken biter kullanılmadığı zamanlar hemde elektro-hidrolik direksiyonun çektiği güce dayanmaz diyorlar. Size 72 A akü kötü bir şey mi ? Şarj Dinamom 120 A kapasite verebiliyor. (Aracımda LPG sistemi ve Double Ekran sistemi var sadece tesisat yok)

3- 72A Alçak Ford - Opel tip Varta 850 lira sizce fiyat nasıl ?

Herkese teşekkürler
 

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
5,868
Tepki puanı
1,413
Puanları
113
Yaş
31
Merhaba dinamo 120 amperse 72 amper takabilirsiniz. Güçlü şarja düşük amper akü takarsanız oda aküyü çabuk bozar. Kargoyla akü iyi bir şekilde korunursa alınır ama tepesi taklak taşınır havalarda uçarsa kırılır ve plakalarda sıvısız kalır. Akünüzün üzerine akü ceketi diye tabir edilen korumadan mutlaka taktırın. Hem aşırı sıcaktan hemde aşırı soğuktan koruyor.

Tavsiyem cca değeri yüksek 72 amper akü almanız. İmkan varsa benim eski konurlarda şarj ve şase tesisatını güçlendirdiğim konu olacak onada göz atıp yaptırabilirsiniz.

Tarihide 2021 sonu yada 2022 olsun ağustos öncesinin kendi şarjı bitmek üzere olabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: SahinUcar8186

girdap

Kayıtlı Kullanıcı
46-Kahramanmaraş
Katılım
19 Ağu 2020
Mesajlar
102
Tepki puanı
52
Puanları
28
Merhaba dinamo 120 amperse 72 amper takabilirsiniz. Güçlü şarja düşük amper akü takarsanız oda aküyü çabuk bozar. Kargoyla akü iyi bir şekilde korunursa alınır ama tepesi taklak taşınır havalarda uçarsa kırılır ve plakalarda sıvısız kalır. Akünüzün üzerine akü ceketi diye tabir edilen korumadan mutlaka taktırın. Hem aşırı sıcaktan hemde aşırı soğuktan koruyor.

Tavsiyem cca değeri yüksek 72 amper akü almanız. İmkan varsa benim eski konurlarda şarj ve şase tesisatını güçlendirdiğim konu olacak onada göz atıp yaptırabilirsiniz.

Tarihide 2021 sonu yada 2022 olsun ağustos öncesinin kendi şarjı bitmek üzere olabilir
Alacağım akü Varta 680CCA 72A olarak geçiyor yüksek bir değer sayılır mı ?

Ayrıca aracım elektrohidrolik direksiyon olarak geçiyor ve rolantide durduğu yerde direksiyonu çevirdiğimde içeride ki yol bilgisayarının parlaklığı kısılıyor göz kırpıyor amiyane tabir ile. Aynı durum camları indirip kaldırırken de oluyor. Bu bir problem mi ?

Konuya mutlaka göz atacağım ve ceketi de edineceğim. Aydınlatıcı yorumunuz için teşekkürler ^^
 

girdap

Kayıtlı Kullanıcı
46-Kahramanmaraş
Katılım
19 Ağu 2020
Mesajlar
102
Tepki puanı
52
Puanları
28
Alacağım akü Varta 680CCA 72A olarak geçiyor yüksek bir değer sayılır mı ?

Ayrıca aracım elektrohidrolik direksiyon olarak geçiyor ve rolantide durduğu yerde direksiyonu çevirdiğimde içeride ki yol bilgisayarının parlaklığı kısılıyor göz kırpıyor amiyane tabir ile. Aynı durum camları indirip kaldırırken de oluyor. Bu bir problem mi ?

Konuya mutlaka göz atacağım ve ceketi de edineceğim. Aydınlatıcı yorumunuz için teşekkürler ^^
Edit: Profilinizden konulara tıkladım ama görüntülenecek sonuç bulunamadı uyarısı aldım. Link atabilir misiniz ?
 

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
5,868
Tepki puanı
1,413
Puanları
113
Yaş
31
Alacağım akü Varta 680CCA 72A olarak geçiyor yüksek bir değer sayılır mı ?

Ayrıca aracım elektrohidrolik direksiyon olarak geçiyor ve rolantide durduğu yerde direksiyonu çevirdiğimde içeride ki yol bilgisayarının parlaklığı kısılıyor göz kırpıyor amiyane tabir ile. Aynı durum camları indirip kaldırırken de oluyor. Bu bir problem mi ?

Konuya mutlaka göz atacağım ve ceketi de edineceğim. Aydınlatıcı yorumunuz için teşekkürler ^^
Marş motor gücünüzü bilmiyorum ama güçlü sayılabilecek aküler arasında inci alırsanız 720 cca değeri vardı. Voltaj dalgalanmasından oluyor o ışıklar. Bir çok nedeni olabilir. Bu durumda en lası sonuç akü gözüküyor Aşağıdaki linkte yabancıların tabiriyle bir 3 upgrade var ben kaynak kablosu kullandım. Konu silinmiş olabilir.

Big 3 upgarde
 

SahinUcar8186

Kayıtlı Kullanıcı
81-Düzce
Katılım
24 Kas 2020
Mesajlar
413
Tepki puanı
305
Puanları
63
Yaş
35
Ben kendim 74 lük Varta aldım 750 cca tavsiye ederim şu anda bir elektrik kaçağı sıkıntısı ile uğraşıyor olmama hatta akü tamamen boşalmış olmasına rağmen daha takviye kablosunu taktığımız anda tek marş arabayı çalıştırıyor hiç öyle gıy gıy ederekte değil direkt normal nasıl çalışıyorsa öyle çalışıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: girdap
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Sizi anlıyoruz, reklamlar canınızı sıkıyor!

Opelim.Net gönüllü bir organizasyon olup tek gelir kaynağı reklamlardır. Bu nedenle siteyi gezerken lütfen reklam engelleme eklentinizi kapatın veya Opelim.Net web sitesi için izin tanımı yapın. Anlayışınız için teşekkürler.

AdBlock Kapattım