2200cc motor nasıldır? Vectra Takası Hakkında..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MadeN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bire bir bu arabayı kullanan biri olarak (sadece sedanını) bazı bilgiler aktarabilirim. Öncelikle şanzıman easytronic mantığına sahip değil, yani easytoronic değil. Tam otomatik bir şanzıman ve manuel vites değişimine izin veriyor ayrıca. Vergisi ise evet, 1600 motorlu bir aractan bayağı yüksek ama bunun senin için önemli olup olmadıgına bakar. Tüketimi ise bence harika, az önce yine bilgisayardan baktığımda 9.2lt/100km gösteriyordu . 1.6 sı da yakacak 8.5lt. Çok değer mi düşünmeye ? Bence değmez, çünkü onun yanında bastığın zaman giden bir güç var ayağının altında. Eğer otomatik karakterine göre makul kullanırsan arabayı, hic bir zaman cok yakmaz. Tabii performanslı kullanıyorsan en az 10.5 lt olur sehiricinde... Şehirdışında ise, 6.5 lt civarı yakıyor. 6'ya dusurebilmek icin cok sabırlı olmak gerekiyor, ilk yıllar denemiştim, bir daha da denemedim. Normal kullanımda 6.5lt, performanslı kullanımda da 7.5 civarı yakarsın uzun yolda. Şöyle ki; Ankaradan istanbul kartala 3 saat 15 dakikada gelmiştim ve yaklasık 45 dk boyunca 180-190 km ile sabit gitmiştim. Bu da 4000 devir civarına tekabül ediyor. Yani gayet sessiz ve sakin bir şekilde hızlı yol alabiliyorsun. Sonucta da 7.5 lt yakmıstı. Bence 100 km başına verdigim bir litre fazlaya kesinlikle değer.

Gelelim motora, her parçası bulunuyor, hiç sıkıntı çekmedim. Motor da sorunlu değil...
Şanzıman ise, her otomatik gibi, eğer sorun olursa pahalıya mal olabilir ve parça bekleme durumu sadece şanzıman icin gecerli olabilir. Şanzıman biraz konfor ağırlıklı tasarlanmış. Bir dsg şanzıman gibi agresif karakteri yok tabi ama gayet iş goruyor

Simdilik aklıma gelenler bunlar, baska sorular olursa yardımcı olabilirim
 
Bire bir bu arabayı kullanan biri olarak (sadece sedanını) bazı bilgiler aktarabilirim. Öncelikle şanzıman easytronic mantığına sahip değil, yani easytoronic değil. Tam otomatik bir şanzıman ve manuel vites değişimine izin veriyor ayrıca. Vergisi ise evet, 1600 motorlu bir aractan bayağı yüksek ama bunun senin için önemli olup olmadıgına bakar. Tüketimi ise bence harika, az önce yine bilgisayardan baktığımda 9.2lt/100km gösteriyordu . 1.6 sı da yakacak 8.5lt. Çok değer mi düşünmeye ? Bence değmez, çünkü onun yanında bastığın zaman giden bir güç var ayağının altında. Eğer otomatik karakterine göre makul kullanırsan arabayı, hic bir zaman cok yakmaz. Tabii performanslı kullanıyorsan en az 10.5 lt olur sehiricinde... Şehirdışında ise, 6.5 lt civarı yakıyor. 6'ya dusurebilmek icin cok sabırlı olmak gerekiyor, ilk yıllar denemiştim, bir daha da denemedim. Normal kullanımda 6.5lt, performanslı kullanımda da 7.5 civarı yakarsın uzun yolda. Şöyle ki; Ankaradan istanbul kartala 3 saat 15 dakikada gelmiştim ve yaklasık 45 dk boyunca 180-190 km ile sabit gitmiştim. Bu da 4000 devir civarına tekabül ediyor. Yani gayet sessiz ve sakin bir şekilde hızlı yol alabiliyorsun. Sonucta da 7.5 lt yakmıstı. Bence 100 km başına verdigim bir litre fazlaya kesinlikle değer.

Gelelim motora, her parçası bulunuyor, hiç sıkıntı çekmedim. Motor da sorunlu değil...
Şanzıman ise, her otomatik gibi, eğer sorun olursa pahalıya mal olabilir ve parça bekleme durumu sadece şanzıman icin gecerli olabilir. Şanzıman biraz konfor ağırlıklı tasarlanmış. Bir dsg şanzıman gibi agresif karakteri yok tabi ama gayet iş goruyor

Simdilik aklıma gelenler bunlar, baska sorular olursa yardımcı olabilirim

harika bir yorum.. serkan abinin bayaa işine yarıycak :D ellerinize sağlık harika..

bu arada oda bugün bir 2.2 denemeyi planlıyordu bakalım naptı.. gelince yazsında görelim.. :p
 
almışken 3.2 al serkan abi gaza basınca yüzün güler :D
 
Ek bir bilgi olarak da, bu arabalar ederinin çok altında ve 1600 motorlusunun fiyatına satılıyor neredeyse. Eğer elegance ise araba çok dolu ve normalde bu donanımda ve motorda araba bulmak kolay olmuyor. Ben aldığım yılda (2004) 75000tl civarıydı fiyatı. Şimdi satıldığı rakamlara bakın, o yuzden temiz bulunursa sahibini çok memnun edebilecek arabalar bunlar. 2004 ve sonrasında gösterge çevresi kromajlı ve bunun gibi ekstra görseller var yer yer.
 
Kuzenimde vardı zamanında.. Gerçekten 2.2 lt Vectra kasası için en ideal motorlardan birisi.. Uzun yolda 5. viteste 140 ile giderken motor devri 3000 civarı oluyordu :) Böyle düşünüldüğünde baya ekonomik olacaktır.. Sakin kullanımda 1.6'sı ile çok çok farklı yakacağını sanmıyorum.. Temizse alın :)
 
Bire bir bu arabayı kullanan biri olarak (sadece sedanını) bazı bilgiler aktarabilirim. Öncelikle şanzıman easytronic mantığına sahip değil, yani easytoronic değil. Tam otomatik bir şanzıman ve manuel vites değişimine izin veriyor ayrıca. Vergisi ise evet, 1600 motorlu bir aractan bayağı yüksek ama bunun senin için önemli olup olmadıgına bakar. Tüketimi ise bence harika, az önce yine bilgisayardan baktığımda 9.2lt/100km gösteriyordu . 1.6 sı da yakacak 8.5lt. Çok değer mi düşünmeye ? Bence değmez, çünkü onun yanında bastığın zaman giden bir güç var ayağının altında. Eğer otomatik karakterine göre makul kullanırsan arabayı, hic bir zaman cok yakmaz. Tabii performanslı kullanıyorsan en az 10.5 lt olur sehiricinde... Şehirdışında ise, 6.5 lt civarı yakıyor. 6'ya dusurebilmek icin cok sabırlı olmak gerekiyor, ilk yıllar denemiştim, bir daha da denemedim. Normal kullanımda 6.5lt, performanslı kullanımda da 7.5 civarı yakarsın uzun yolda. Şöyle ki; Ankaradan istanbul kartala 3 saat 15 dakikada gelmiştim ve yaklasık 45 dk boyunca 180-190 km ile sabit gitmiştim. Bu da 4000 devir civarına tekabül ediyor. Yani gayet sessiz ve sakin bir şekilde hızlı yol alabiliyorsun. Sonucta da 7.5 lt yakmıstı. Bence 100 km başına verdigim bir litre fazlaya kesinlikle değer.

Gelelim motora, her parçası bulunuyor, hiç sıkıntı çekmedim. Motor da sorunlu değil...
Şanzıman ise, her otomatik gibi, eğer sorun olursa pahalıya mal olabilir ve parça bekleme durumu sadece şanzıman icin gecerli olabilir. Şanzıman biraz konfor ağırlıklı tasarlanmış. Bir dsg şanzıman gibi agresif karakteri yok tabi ama gayet iş goruyor

Simdilik aklıma gelenler bunlar, baska sorular olursa yardımcı olabilirim

Çok teşekkürler açıklamalar için. Gerçekten moral ve gaz verici açıklamalar oldu benim için. 2.0 Turbosu ile 2.2 arasında arada kalmıştım, birde donanımlısı olsun istiyorum bakalım hayırlısı..
 
bence maliyet olrak çok fark olmaz turboyla 2.2 arasında 2.0 vergisi daha az çünkü yakıt durumu ne olur bilmiyorum...
 
bencede güzel bi seçenek olarak görünüyor.ama bende benzinli beygirimin hakkını yemem :) 140 la giderken 3000 devir çeviriyor :) 2 saat hiç durmadan frene basmadan 140 gittim maşallah :) sonra ewin önüne gelince ruhunu teslim etti :) teknik serwise yazdım herkes bakmış kimse bişi yazmamış :) yahu allah rızası için iki kelime yazın :)
 
GTS başlı başına tasarım harikası.Sedan la neredeyse bütün parçaları aynı ama aradaki görsel fark oldukça büyük.GTS 2.0 Turbo da iyi bir seçenek lakin şehir içinde 13lt den aşağı yakacağını zannetmiyorum ama 2.2 nin performansını 2 ile çarpar bence.bu arada Hakan abinin 2.2 vectrası olan bir müşterisi var o arabayı kullandığı zamanki yorumlarını duymak istemezsin.belki de kendi arabası çok iyi gittiği için 2.2 vectranın performansı çok kötü geliyo.
 
Geri
Üst