1.3 cdti motor bilgileri

astra_metin

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
3,187
Tepkime puanı
0
Puanları
0
1.3CDTI 16v
1.3CDTI 16V

1300CDTI.jpg


Engine Specification
Motor Özellikleri
Engine, location: Front, transverse in front of axle, 12" inclined
Motor, yeri: Açık, aks önünde çapraz, 12 "eğimli
Cooling system: Liquid, sealed circuit
Soğutma sistemi: Sıvı, imzalanan devre
Cylinders, number: 4
Silindir, sayı: 4
Bore (mm) 69.6
Çap (mm) 69,6
S troke (mm): 82
S troke (mm): 82
Displacement (cc): 1248
Deplasman (cc): 1248
Compression ratio: 18: 01
Sıkıştırma oranı: 18: 01
Engine, type: In line; 5 main bearings
Motor yazın: doğrultusunda; 5 ana yataklar
Cylinder block/ head, material: Cast iron/ aluminium alloy
Silindir engelleme başkanı malzemesi: Dökme demir / alüminyum alaşım
Camshaft (s), location: 2 overhead (DOHC), driven by chain
Camshaft (ler), yeri: 2 havai (DOHC), zincir ile tahrik
Valve train: Indirect roller cam followers, hydraulic tappets
Vana tren: Dolaylı silindir kam takipçisi, hidrolik tappets
Valve, arrangement: Parallel; 4 per cylinder
Vana, düzenleme: Paralel; 4 silindir başına
Valve, adjustment: Automatic - hydraulic
Vana, ayarı: Otomatik - Hidrolik
Fuel system: Diesel direct injection, common rail
Yakıt sistemi: Dizel doğrudan enjeksiyon, Common Rail
Ignition system: n/a
Ateşleme sistemi: n / a
Fuel pump: Mechanical
Yakıt pompası: Mekanik
Emission control system: 2 - way cat.
Emisyon kontrol sistemi: 2 - yolu cat.
conv., exhaust gas recirculation
Dönş. egzoz gaz recirculation
Output (kW/hp CEE at 1/min): 66/ 90 at 4000
Çıkış (kW / 1/min at HP C harfi): 66 / 90 4000 at
Specific power (kW/l; hp/l): 52.9; 72.1
Özel gücü (kW / l; kW / l): 52,9, 72,1
Max.
Maks.
torque (Nm at 1/ min): 200 at 1750-2500
Tork (Nm 1 / dak at): 200 1750-2500 at
Specific torque (Nm/litre): 160.3
Özel tork (Nm / lt): 160,3
Mean effective pressure at max.
Maksimum etkili basınç Mean.
power/ max.
güç / max.
torque (kPa): 1586.5/ 2014.7
tork (kPa): 1586,5 / 2014,7
Average piston speed (m/ s): 10.9
Piston ortalama hızı (m / s): 10.9
Engine oil, capacity (l): 3.5
Motor yağı, kapasite (l): 3,5
Cooling capacity (l): 5.6
Soğutma kapasitesi (l): 5,6
Battery 12 V,
Pil 12 V,
Capacity (Ah): 60
Kapasite (Ah): 60
Alternator 14.2 V,
Alternatör 14,2 V,
Capacity (W): 994
Kapasitesi (W): 994
Max.
Maks.
service interval: 20,000 miles or 1 year
servis aralığı: 20.000 km veya 1 yıl
Emission compliance: Euro 4 Engine mass (kg): 134.1
Emisyon uyum: Euro 4 Motor kitle (kg): 134,1
Charger system: Turbo with intercooler
Şarj sistemi: Turbo Intercooler ile
Max.
Maks.
boost pressure (bar): tba
artırmak basıncı (bar): TBA


graph_13cdti16vastra.gif

Power Output (kW) Torque (Nm)
Güç Çıkışı (kW) Tork (Nm)
 
90 hp , 200nm tork

şahsen yeterli ben bayıldığı boğuldugunu görmedim..

3. vites en performanslı olan vitestir.

1. ve 6. vitesler performans açısından düşüktür

son hız 185tir (rampa aşağı falan 200-210 görürsünüz)

sakin kullanım istanbul e5 6.0lt
son gaz agresif kullanım max. 9lt

bunlar kendi tecrübelirim :)


paylaşım için teşekkürler
 
1.7 cdti nasildir
 
1.7CDTI 16V 100BHP
1700CDTI.jpg


Engine Specification
Motor Özellikleri
Engine, location: Front, transverse in front of axle​
Motor, yeri: Açık, önünde çapraz aks
Cooling system: Liquid, sealed circuit​
Soğutma sistemi: Sıvı, imzalanan devre
Cylinders, number: 4​
Silindir, sayı: 4
Bore (mm) 79​
Çap (mm) 79
Stroke (mm): 86​
Strok (mm): 86
Displacement (cc): 1686​
Deplasman (cc): 1686
Compression ratio: 18.4: 1​
Sıkıştırma oranı: 18,4: 1
Engine, type: In line; 5 main bearings​
Motor yazın: doğrultusunda; 5 ana yataklar
Cylinder block/ head, material: Cast iron/ aluminium alloy​
Silindir engelleme başkanı malzemesi: Dökme demir / alüminyum alaşım
Camshaft (s), location: 2 overhead (DOHC), driven by toothed belt Valve train​
Camshaft (ler), yeri: 2 havai (DOHC), dişli kemer Vana tren ile tahrik
biggrin.gif
irect, bucket tappets​
, irect kova tappets
Valve, arrangement: Parallel; 4 per cylinder​
Vana, düzenleme: Paralel; 4 silindir başına
Valve, adjustment: Mechanical​
Vana, ayarı: Mekanik
Fuel system: Diesel direct injection, common rail Ignition system: n/a​
Yakıt sistemi: Dizel doğrudan enjeksiyon, Common Rail Kontak sistemi: n / a
Fuel pump: Mechanical​
Yakıt pompası: Mekanik
Emission control system: 2- way cat.​
Emisyon kontrol sistemi: 2 - yolu cat.
conv., exhaust gas recirculation​
Dönş. egzoz gaz recirculation
Output (kW/hp CEE at 1/min): 74/ 100 at 4400 S​
Çıkış (kW / 1/min at HP C harfi): 74 / 100 4400 at S
Specific power (kW/l; hp/l): 43.9; 59.3​
Özel gücü (kW / l; kW / l): 43,9, 59,3
Max.
Maks.
torque (Nm at 1/ min): 240 at 2300​
Tork (Nm 1 / dak at): 240 2300 at
Specific torque (Nm/litre): 142.3​
Özel tork (Nm / lt): 142,3
Mean effective pressure at max.
Maksimum etkili basınç Mean.
power/ max.
güç / max.
torque (kPa): 1197.0/ 1789.6​
tork (kPa): 1197,0 / 1789,6
Average piston speed (m/ s): 12.6​
Piston ortalama hızı (m / s): 12.6
Engine oil, capacity (l): 4.5​
Motor yağı, kapasite (l): 4,5
Cooling capacity (l): 5.9​
Soğutma kapasitesi (l): 5,9
Battery 12 V,​
Pil 12 V,
Capacity (Ah): 70​
Kapasite (Ah): 70
Alternator 14.2 V,​
Alternatör 14,2 V,
Capacity (W): 994​
Kapasitesi (W): 994
Max.
Maks.
service interval: 20,000 miles or 1 year​
servis aralığı: 20.000 km veya 1 yıl
Emission compliance: Euro 4​
Emisyon uyum: Euro 4
Engine mass (kg): 159.5​
Motor kitle (kg): 159,5
Charger system: Turbo with intercooler​
Şarj sistemi: Turbo Intercooler ile
Max.
Maks.
boost pressure (bar): 1.18​
artırmak basıncı (bar): 1,18

graph_17cdti16v100ps.gif

Power Output (kW) Torque (Nm)
Güç Çıkışı (kW) Tork (Nm)
 
1.3 max 185 mı yapıyor şimdi yani...
 
benimkinin neden yokki max hiz ayrica bir düzeltme yapiyim servis araligi iki sene servise gittim ögrendim 2005 in ayina göre degisiyomus
 
bi an motorlar dersi notlarına bakıyorum sandım :D
 
max hız 185!!!!! ben düz yolda 195 gördüm. servis aralığı 20.000 değil 15.000 km veya bir yıl.(servis öle dedi;) )
 
1.3 max 185 mı yapıyor şimdi yani...

istanbul ankara arası... cankurtaranda rampa asagı 220 km/h gordum.. duz yolda max 1850-190 gibi..
kolay gelsin...
 
Geri
Üst