Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar bende biliyorsunuz 2009 elegance paket astra hb var. herhalde son model araçlarda bir öncekinden fazla özellik olur doğrumu?
tüm yazılanları teker teker deneyip. sizlere olup olamayacağını bildireceğim.
yazılanlardan aşağıda sadece 2 özelliğin çalıştığını biliyorum. onlarıda denediğim için. denemediklerimi deneyip bildireceğim.
1) follow me
2) kumandadan camların otomatik kapanıp açılması.
Müziğin sesinin araç hızlandıkça artması, SDVC -Follow me home (Araç stop edilmişken 1 kez selektör yaparak farların yanması) -Camların uzaktan kumanda ile açılıp kapatılması) -Serit değiştirme sinyali (Açık/Kapalı) -Cruise control varsa onun ayarları Murat Abi bende 2008 H var. Yazdıklarımın hepsi ok. Ama emniyet kemeri ikazını ve ototmatik kilitlenmeyi yapamadım bende
Müziğin sesinin araç hızlandıkça artması, -Follow me home (anahtardan arabayı açma tuşuna iki kere basınca farların yanması) -Hız uyarısı (istediğiniz hız limitinde size sesli uyarı veriyor) -Serit değiştirme sinyali (Açık/Kapalı) -Cruise control varsa onun ayarları Murat Abi bende 2008 H var. Yazdıklarımın hepsi ok. Ama emniyet kemeri ikazını yapamadım bende
Araca binice kontak 1 kademe yukarıda iken hem silecek hemde sinyal kolunu yukaru doğru çekiğ bikaçl saniye bekleyince ingilizce bir menü çıkıyor. Yanımdaki ingilizce sözlüğünde yardımıyla ve (OpelinEl kitapçığıyla) p1-p2-p3-p4.... 7ye kadar bide kapalı bir menü var ona giremedim. Akaşam doğru çıkan menünün resmini koyacağım buraya
Araca binice kontak 1 kademe yukarıda iken hem silecek hemde sinyal kolunu yukaru doğru çekiğ bikaçl saniye bekleyince ingilizce bir menü çıkıyor. Yanımdaki ingilizce sözlüğünde yardımıyla ve (OpelinEl kitapçığıyla) p1-p2-p3-p4.... 7ye kadar bide kapalı bir menü var ona giremedim. Akaşam doğru çıkan menünün resmini koyacağım buraya