Yeni Astra yol bilgisayarı

arkadaşlar bende bugün dikkat ettim. Aynı problem bendede var yalnız direksiyonun üst kısmına bastırınca problem ortadan kalkıyo.

Heralde orda bi temassızlık var... ama neden farlar yanınca oluyo onu anlamadım
...
photo0021resizemi5.jpg
 
evet kimbilir daha kaç kişide var herkes öğrensin bunu...ayrıca cim denen parca sanırım direksiyonun iç kısmında ordan olabilir, ayrıca benim bugun farları acınca yapmadı heralde temassızlık söz konusu...
 
yani bende de bir problem oldu astra H. Tekrar anlatmıyım link vereyim ;
Sizin probleminizle pek alakası yok gerçi bilgi olsun diye söylüyorum astrayla ilgili olarak ;
http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=8919&highlight=d%F6rtl%FC+ikaz

CIM'den şüphelenildi, problem cim'den değil dendi sonra, işin kötü tarafı pek kimsenin de fikri yoktu bu konuda. En sonunda EGEM'de kaldı 2 gün araba göstergeler bozuk değişecek dendi, yok artık dedim ne alaka mantıklı gelmedi ama biraz konuyu irdeleyince aynı problemin başka birinin daha başına geldiğini ve gösterge değişince çözüldüğünü öğrendim. Garanti de 1 ay oldu biteli 495 ytl fiyat verdiler yaptırmadım, yaptırmıycam da... Sanayide veya başka bir elektirkçiye de elletmiycem... Kalsın öyle bir zararı yok nasılsa bana...

Geçmiş olsun size de
 
Aynı sorun

Arkadaşlar ben de aynı sorun var 2004 Astra H SP 30000km de, direksyondaki sol tarafdaki buton ve paralel olarak korna çalışmıyor. Arada yapıyor, ancak çok sinir bozucu bir durum. O bölümdeki bir soket değiştirldi 1 hafta falan yapmadı ancak tekrar başladı.
Egem modülün değiştirilmesine 800YTL falan dedi yanlış hatırlamıyorsam. Çıkma falan birşey bulmaya çalışıcaz sanırım.

Tansu Ustam beni de bilgilendirirseniz memnun olurum..

Teşekkürler,
 
opellerde işlevsel arıza yoksa bu hatayı gözardı edin :) tech 2 'de bile böyle yazar. takmayın herşeyi arkadaşlar
 
opellerde işlevsel arıza yoksa bu hatayı gözardı edin :) tech 2 'de bile böyle yazar. takmayın herşeyi arkadaşlar

aynen...:good: boşverin sallayın arabayı demek değil ama garanti bittiyse işlevsel arıza da değilse uğraşmamak lazım fazla... ben bunu öğrendim.:(
 
km saatinin arızası yüzünden çalışmayan ve/ veya yolda stop eden arabalar gördük
farklı ebatta lastik kullanınca Gaz boğaz kelebeği arıza veren arabalar gördük
cim'den şüphelenilip arka ampülünün patlak olması yüzünden vites değiştirmeyen otomatik şanzumanlar gördük
Hız sensör arızasının bir lastikteki havanın diğerlerinden 3 psi (yaklaşık 0,2 bar) düşük olması yüzünden bile oluştuğunu öğrendik.
daha neler gördük neler...
opelleri ben hep windows'a benzetirim, ara ara bütün beyinler programlanacak, sistem şöööyle baştan aşağı bir kurulacak. :)
 
arkadaslar herkes okusun bilgi sahibi olsun
 
Geri
Üst