• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

yaw sitenin en kucugu ben miyim

volkan38

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
247
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
mecbur herkese abi demem gerekio galiba
 
artı abla da demen gerekiyo:D:D
 
Amca size kanım çok ısındı size yenge diyebilir miyim ? :)
 
yavRu opeLci =) ehLiyete 4 sene var hee bende sayardım senin gibi 4-5 sene öncesinden .) geçer geçer ... :)
 
geçer geçer nolcak 4 senecik :D
 
hos geldın .......
 
minik opelciler çoğalmış :D
siteye bağımlılıkta yaş ortalaması epey düşmüş :D:D
hoşgeldin
 
hoşgeldin :D valla patlıcam ehliyet beklemekten aslında boşuna alcam nasılsa el koncak :D:D
 

:kop: :kop: :kop:

babamdan anahtarı alıp 10 metre öteki yıkamacıya arabayı götürmek hayatımın anlamı, en keyifli anım, başka boyutlara geçtiğim zamanlardı senin yaşındayken:D gerçekten zevkli oluyodu.. baba arabayı çalıştırıyım mı derdim verirdi anahtarı koşa koşa ondan önce aşağa inerdim muhamuha.. sonra kuzenle abi ben 4. vitese attım geçen düşünebiliomusun flan gibi sözler:D tadı unutulmaz zamanlar.. ehliyeti beklemek ayrı bi duygu ne diim hem acısını çek hem tadını çıkar yiğen.. büyüde gel demiycem çünkü ben bu işe 9 yaşımda başladım hemde otobüs kullanarak ehuehu:D ( 302S yani turbooo S:D ) iyi takılmalar sana..
 
Geri
Üst