çok doğru her cümlesine katılıyorum ama ben her iki yöntemi de aracıma uyguladığım için yanı spor yay geniş taban ve büyük çaplı ince yanaklı lastikHer aracın bir limiti vardır ve binek araçlarda bu limitler birbirine az çok yakındır.Süspansiyon yapısı veya karoseri belirli bir binek araca yapılacak uygulamalar başarımı arttırır ancak Türkiye şartlarında bu başarımdan çok fazla söz edemeyiz.
Araçlar karakteristiğine bağlı ve aktarma grubunun etkisiyle önden veya arkadan kayabilir.Bu ve benzeri durumlarda aracın hakimiyetini sağlamak zorlaşır.Bozulan düzlemi eski haline getirmek ve aracı çizgisine çevirmek için ileri sürüş eğitimi almak ve bu eğitimde öğrenilenlerin reflektif olarak olağanlaşmak gerekir.Tabiki öneclikle sürücü aracını tanımalıdır ve tepkilerini bilmelidir.Aracınızın tepkilerini ölçmek için boş bir alanda, değişik zemin ve hava şartlarında araçlarınızı deneyin.Deneyin ki ilerde başınıza gelebilecek durumlarda aracınızın vereceği tepkiyi bilin.Bu size kontrol için fazladan zaman hazırlayacaktır.Dahada önemlisi aracınızın limitlerine yaklaştığında verdiği tepkileri farkedip daha erken müdehale etmenizi sağlayacaktır.
sertleştirilmiş amortisör lü haliyle aracımı 2 sene kullanıp konforsuzluktan memnun olmayıp cıkardım orjinale döndüm sanki o calibra gitti başka bir calibra geldi araç şu an eskisi gibi güven vermiyor bana ben de bu güvensizlikle ancak sürüş tarzımı değiştirerek ve hız limitlerini düşürerek telafi ediyorum şundan eminim ki eski alışkanlıkla sürmeye devam edersem kesin kaza yapacağım her aracın bir denge noktası limitleri zorlandığında kayma eğilimi gösterdiği bir bölgesi tabii var ama bu dengeler bende asla eskisi gibi değil araç leylek gibi oldu özellikle arka derhal yoldan çıkma eğilimi gösteriyor bu da yol tutuş adına yapılan modifiyenin ne kadar gerekli olduğunu gösteriyor keşke konfor da bozulmasa da ama çaresi yok