ben konileri taktıktan sonra araç virajlarda savrulmuyor
abı su an crxle ugrasıyurm 8 parca kule gergısı sıparıs ettım coıloverler geldı once yol tutusu ve fren ebc on arka balata kullanıyurm arabanın kaderı deyıstııbaşka birşey kaldı mı? hızlı ve öfkeli diyorsun yani , bizim yapacaklarımızı belirtseydin keşke bunlar tipik rally aracı ve sürüş teknikleri yarışlara katılmayacağız
haklısın spor yay ve sertleştirilmiş amortisör ve iyi bir lastikle yol tutuş yarı yarıya hatta çok daha fazla oranda artıyor ,konfor kaybını göze alırsanız tabii,benim araçta sırf yayların bile ne kadar işe yaradığını söktükten sonra anladım su an virajlarda arac yan yatacak sanıyorum ,ve yaylı haline oranla arka salınımın daha çok olduğu da aşikar zate.ben konileri taktıktan sonra araç virajlarda savrulmuyor
herkez yazmıs bende yazıyım guzel yol tusu ıcın
1 coılover hr gıbı setlı yumusaklık ayarlı
2 kuge gergılerı on ust on alt arka ust atka alt kapı dıreklerı ust alt
3 specer lastıklerı dısa almak
4 ınce yanak lasıtık ve buyuk jant genıs taban lastık
5 ılerı surus egıtımı
6 vıraj ıcınde sol ayak frenı kullanmank bılmıyorsanız denemeyın
7 atka tekerlere ve on tekerlere camber vermek
sımdılık benım aklıma gelenler bunlar
yay kullanarak alçaltabilirsinizsadece arka tarafı nasıl alçaltırız