- Katılım
- 16 Nis 2009
- Mesajlar
- 7,097
- Tepkime puanı
- 6
- Puanları
- 0
olasılıkları sıralayım,
kat veya lambda sensorunda problem yoksa egr sorun çıkarabilir...bu bir, ikinci olarak bujilerin dibine doğru lastik O-RİNG tak sonra bobini monta et bu şekilde bujilerden ateşleme şasesini engellemiş olursun bu şekilde bir sür dene.... en son olarakda soğuk ike tekleme sıcak motorda çekiş düzelmesi sübaplardan olma ihtimali var yani sübaplar kurum bağladığından artı yapışkan özelliğinden(kurum ve subap yataklarındaki balçıktan dolayı tam açılmıyor ve motor boğuluyor olabilir bu son bakman gereken olacaktır...varsa kamera buji girişinden subaplara baksınlar olmadı komprosör ölçtür...
açıklama;
resimdeki buji seramik bittiği altı köşe anahtarlığın başladığı dibe O-ring tak dibine kadar itekle

kat veya lambda sensorunda problem yoksa egr sorun çıkarabilir...bu bir, ikinci olarak bujilerin dibine doğru lastik O-RİNG tak sonra bobini monta et bu şekilde bujilerden ateşleme şasesini engellemiş olursun bu şekilde bir sür dene.... en son olarakda soğuk ike tekleme sıcak motorda çekiş düzelmesi sübaplardan olma ihtimali var yani sübaplar kurum bağladığından artı yapışkan özelliğinden(kurum ve subap yataklarındaki balçıktan dolayı tam açılmıyor ve motor boğuluyor olabilir bu son bakman gereken olacaktır...varsa kamera buji girişinden subaplara baksınlar olmadı komprosör ölçtür...
açıklama;
resimdeki buji seramik bittiği altı köşe anahtarlığın başladığı dibe O-ring tak dibine kadar itekle

Son düzenleme: