- Katılım
- 4 Eyl 2010
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
http://forum.donanimhaber.com/m_42721913/tm.htm#Selamlar. Opel Astra 1.4 2004 aracım var. Yaklaşık 2,5-3 ay önce aldım. Geçenlerde yarım saat kadar bozuk yolda sürmek zorunda kaldım. Dönüşte direksiyonda anlık sertleşmeler oldu. Resmen hidrolik gidip geliyordu. bir süre sonra sürmeye korktum ve durup parkettim. Servisi aradım çekici ile servise çektik. Hidrolik yağı kontrol edildi, sorunsuz. Araç makineye bağlandı, sadece hata olarak "fan role 2. seviye açık devre" hatası verdi. Bunun direksiyonla ilgisi olmadığı ve fanlarında her seviyede normal çalıştığı, eskiden kalma bir msj olduğu söylendi ve silindi. Başka hata bulamayınca aküden olduğu söylendi, bir test sürüşü yapıldı ve direksiyonda sertleşme olmadı hiç. 150 tl ödedim.
. Dışarıdan aküyü değiştirdim fakat eve ulaşmadan yine aynı sorun. anlık sertleşme, hidrolik resmen yok oluyor. 400-500m veya 1km sonra normale dönüyor. Bu sefer servisten kazık yememk için özel servise gittim. orada incelendi ve şarj dinamosu bozuk dendi. araç bigün kaldı ve şarj dinamosunun sağlam olduğu ama direksiyon pompasının öldüğü söylendi. çıkma pompa getirttirildi. araç yine bigün kaldı. o da olmadı. bu sefer beyin arızalı dendi. beyin sökülerek tamire gidecek .şuan bu şekilde kullanıyorum.
yani okadar yoruldum ki anlatamam. nedir bu arıza, nasıl çözülür. bu beyin bukadar kolay gidermi.aldığıma alacağıma pişman oldum. fikri olan varsa lütfen söylesin çözümü
bu arada farkettiğim ayrıntıları anlatayım: teyp açık iken daha çabuk sertleşiyor (teyp orjinal değil). sertleştiği zaman far ve göğüs ışığı belirgin azalıyor. sert olsada olmasada çevirirken sanki far ışık şiddeti azalıyor. , kontağı ilk çevirdiğimde zzzzz diye bir ses geliyor. çalıştırma esnasında kesiliyor ve çalıştıktan sonra devam ediyor.

yani okadar yoruldum ki anlatamam. nedir bu arıza, nasıl çözülür. bu beyin bukadar kolay gidermi.aldığıma alacağıma pişman oldum. fikri olan varsa lütfen söylesin çözümü
bu arada farkettiğim ayrıntıları anlatayım: teyp açık iken daha çabuk sertleşiyor (teyp orjinal değil). sertleştiği zaman far ve göğüs ışığı belirgin azalıyor. sert olsada olmasada çevirirken sanki far ışık şiddeti azalıyor. , kontağı ilk çevirdiğimde zzzzz diye bir ses geliyor. çalıştırma esnasında kesiliyor ve çalıştıktan sonra devam ediyor.