- Katılım
- 9 Şub 2011
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 35
Öncelikle iyi günler arkadaşlar. Yaşadığım bir problemi sizinle paylaşmak istiyorum.
Araç Opel Vectra CDX, B2, 2000 model, 2000cc, otomatik vites, LPG sistemi mevcut.
Sorunları sıralıyorum.
1- Araç 4500 devirden sonra devir kesiciye giriyor, devir sensörü değiştirilmiş ancak bir düzelme olmamış. LPGde de, benzinde de bu sorun devam ediyor.
2- LPG modunda iken performansı berbat, rölanti devri çok düşük hatta stop etme noktasında. Dipgaz yapıldığında hafif bi atak sonrası tekrar performans düşüşüne uğruyor.
Araç benzinde iken biraz daha normal çalışıyor, daha iyi tepki veriyor LPGye göre ancak benzin modundayken de titreme var ve eskisi gibi performanslı çalışmıyor.
3- Bunca performans kaybına rağmen aracın yakıt tüketimi çok artmış durumda.
4- Araç sabah ilk çalıştırmada çok naz yapıyor. Hava sıcak dahi olsa, 12 saatlik bir bekleme sonrası çalıştırmalarda çok zorlanıyor.
Sürekli marşa basarak vs. 10-15dk sonra ancak çalışıyor.
5- Araçta muhtemel bir ateşleme sorunu var diye düşünüyoruz, zira bu 10-15dklık zorlama sonrası araç çalıştığında boğulmuş oluyor, çiğ benzin kokusu ve eksozdan atılan fazla benzin sözkonusu.
6- Araç servise gösterildi ancak net bir arıza bulunamadı, aracın beyni sorunlu deniliyor ancak kesin değil, beyni değiştikten sonra arızanın devam etme durumu var.
Yardımcı olursanız çok minnettar kalırım. Teşekkürler şimdiden.
Araç Opel Vectra CDX, B2, 2000 model, 2000cc, otomatik vites, LPG sistemi mevcut.
Sorunları sıralıyorum.
1- Araç 4500 devirden sonra devir kesiciye giriyor, devir sensörü değiştirilmiş ancak bir düzelme olmamış. LPGde de, benzinde de bu sorun devam ediyor.
2- LPG modunda iken performansı berbat, rölanti devri çok düşük hatta stop etme noktasında. Dipgaz yapıldığında hafif bi atak sonrası tekrar performans düşüşüne uğruyor.
Araç benzinde iken biraz daha normal çalışıyor, daha iyi tepki veriyor LPGye göre ancak benzin modundayken de titreme var ve eskisi gibi performanslı çalışmıyor.
3- Bunca performans kaybına rağmen aracın yakıt tüketimi çok artmış durumda.
4- Araç sabah ilk çalıştırmada çok naz yapıyor. Hava sıcak dahi olsa, 12 saatlik bir bekleme sonrası çalıştırmalarda çok zorlanıyor.
Sürekli marşa basarak vs. 10-15dk sonra ancak çalışıyor.
5- Araçta muhtemel bir ateşleme sorunu var diye düşünüyoruz, zira bu 10-15dklık zorlama sonrası araç çalıştığında boğulmuş oluyor, çiğ benzin kokusu ve eksozdan atılan fazla benzin sözkonusu.
6- Araç servise gösterildi ancak net bir arıza bulunamadı, aracın beyni sorunlu deniliyor ancak kesin değil, beyni değiştikten sonra arızanın devam etme durumu var.
Yardımcı olursanız çok minnettar kalırım. Teşekkürler şimdiden.