Vectra b serisi aslında kamyondan çevirme imiş

  • Konuyu başlatan fatihkaraoke
  • Başlangıç tarihi
F

fatihkaraoke

Bilgi Girilmemiş
Merhabalar, böyle saçma bir başlık attım. Ancak 1 yıl oldu opelimi alalı (1.6 Vectra b 97 GL)

Artık dayanılamayacak hale geldi bu arabaların sertliği. Cd serisinide denedim GL olan B kasa vectraları da. Yoldaki en ufak pütür, yol izi, ufak kasisler, yol sesinin kendisi, Teker sesleri, takır tukurtuların hepsi sizinle beraber yolculuk yapıyor. Ha rüzgar sesinide unutmayalım.

Kaldıki aracımın kapı fitilleri olsun motor kaput içi izolasyonu olsun muntazaman deforme olmamış bir şekilde duruyor. Ancak bu kadar da olmaz yahu dedirten B kasa vectralar için arabayı yumuşatmak adına veya yoldaki takırtı tukurtuları azaltmak adına neler yapılabilir?

Varsın yol sesi benimle olsun. Ama bu sert amortisörlere bir çare yokmu? Bu sert hidrolik direksiyona (genelde kronik sorunlu gıcırtlı zor dönen) bir çare?

Lütfen arkadaşlar beni bilgilendirin. Ya bu aracı satıp daha yumuşak bir araba alayım.(Varsın yumuşak süspansiyonlu aracın yol tutuşu kötü olsun zaten 140 la viraja giren biri değilim).

Yada yapılması gereken şeyler nelerdir.? Çok Teşekkür ederim.
 

sitelerde

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
336
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ben de sert olmasına bayılıyorum. Öyle oynak direksiyonlar, yay gibi sallanan arabalar hiç hoşuma gitmiyor. Bu sertlik bir güven veriyor bana.
 

knightrider

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
787
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Direksiyon hidroliğini kontrol ettiniz mi? Kapı içi izoasyon kauçuklarının durumu nedir? Fitiller iyi diyorsunuz ama 13 yaşındaki arabada ne kadar iyi drumda olabilir? Bende de aynı model araba var ve maalesef yaşlanan arabanın akıbeti budur, hele de kapısı kasası bir iki çekiç gördü mü...

Bu arada site kuralları gereği Üye Arşivi bölümünde kendinizi tanıtmanız ve profil bilgilerine ad-soyada girmeniz gerekmektedir.
 

ilkem07

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
923
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Arkadaşım bu araçlar almanyadaki çukursuz ,kaymak gibi asfaltlara göre üretildiği için türkiyede ofroad şeklinde kullanıldığından , kullanıcısını tatmin etmiyor o yüzden konfor ve rahatlık arıyorsanız 70000 tl üzeri paranızla bir mercedes alıp binersiniz hiç şikayetiniz olmaz.
 

alperuzi

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
14 Ocak 2010
Mesajlar
1,636
Tepki puanı
1
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
İyi de, asıl Mercedes'ler kaymak asfalt için üretiliyor :)

Türkiye üretimi Vectralar yine baya da offroada uygun, deli gibi yüksekler, kalın yanaklı lastik kullanıyorlar vs...

Ancak bazı citroen, pejo gibi araçlar'ı kullandınız mı bilmiyorum ama herhangi bir opel'den çok daha sertler. Çukurları kemiklerinizde hissediyorsunuz.

Yapabileceğiniz tek bir şey var, o da amortisörleri daha konforlu olanlarla değiştirmek.
 

ilkem07

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
923
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
İyi de, asıl Mercedes'ler kaymak asfalt için üretiliyor :)

Türkiye üretimi Vectralar yine baya da offroada uygun, deli gibi yüksekler, kalın yanaklı lastik kullanıyorlar vs...

Ancak bazı citroen, pejo gibi araçlar'ı kullandınız mı bilmiyorum ama herhangi bir opel'den çok daha sertler. Çukurları kemiklerinizde hissediyorsunuz.

Yapabileceğiniz tek bir şey var, o da amortisörleri daha konforlu olanlarla değiştirmek.

Mercedesin e ve c serisinin bir çok aracını kullandım ve bindim , bu yoldaki çukurlar nereye gitmiş dedirtiyor insana ,

Alper kardeş fransızları işin içine katma onlar araba değil zaten
 
Üst