- Katılım
- 19 Kas 2007
- Mesajlar
- 1,243
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
devam et![]()
aerodinamiğin bu kadar etki etmesi inanılmaz yaa :sorry: ama diğer vites ve hızlarda değilde sadece son süratte fark olması da buna işaret ediyor cidden :sorry:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
devam et![]()
asıl lastiklerin eğer orjinaline göre çok kalınsa farketmiş olabilir. neden dersen ecotehlerde 215 son hız ecotech gtlerde 230 son hız burdan da anlıyoruz ki son hızı da artırıyor bu yaptıkların.aerodinamiğin bu kadar etki etmesi inanılmaz yaa :sorry: ama diğer vites ve hızlarda değilde sadece son süratte fark olması da buna işaret ediyor cidden :sorry:
ne anlama geliyor bu şimdi??
son hız aracın ust devırlerdınde ciddi performans artısı yoksa o kadar artmaz. yanı artarda 210, 215 olur mesela..
ayrıca 215km cok dusuk bı rakam
aracın uzerındekı parcalar guzel verım verıyorsa tahmını 165 170hplere doru geldıysen 240km senın ıcın sorun olmamalı.. olayın lastıkten olduunu dusunmuorum.. benzer bı aracla rollıng yapılınca gercek sonuc ortaya cıkar![]()
sıkıntıyı boşuna lastikte jantta arama anlamına geliyor.
teşekkürler uyardığın için.
saf yerine mi koyuyor yani beni "dragon" ben de abimiz diye saygıda kusur etmiyorum ama iyi eğlenmiştir umarım.
bızım arkadastada aynı motorun derecelısı var belkı konusumussunuzdur onla.. baya bı sağlıklıdır onun motor..ahh nerdee 165-170 hp. 136'dan anca 150-155'e gelmiştir şuan. izmir'de dyno olsa anlaşılcak vaziyet. aydın manisa denizli nerde olsa gitcem dyno'ya nedir bu izmirlinin çektiği.