Su Sorunu

kelke radyatörü değiştirmeden önce daha kolay ve ucuz olan parçaları kontrol ettirseydin.
devirdaim,hortumlar,

birde araban lpg li sanırım lpg beynine giden sıcak su hortumlarını kalorifer hortumlarına t parça koyup buradan alıyolar bazı dönüşümcüler bu t parçayı plastik kullanıyolar buda samanla sıcaklıktan deforme oluyo ve hortumun kenarlarından sızdırıyo. bunu bi kontrol ettir gerekiyosa o t parçaların metalleri var ondan taktır.

bendede aynı sorun oldu hem lpg nin sıcaksu giriş çıkışlarından kaçırıyomuş hemde devir daimden aracı lifte kaldırınca göründü. karter masmavi olmuş.

lpg bağlantısına bi baktır bence.
 
Radyatörün Kenarlarindaki Plastik Depolardan Kaçiriyomuş Zaten Radyatörün Işi Bitmişti Zaten...valla Lifte De Kaldirdilar Ama Yok.başka Yere Götürecem şu Test Işi Aklima Yatti...
 
arkadaşım devir pompasından kaçırıyor olabilir birde otaraflara baktır
 
ismail_budak' Alıntı:
Varmi öyle Bi Cihaz Bizim Orda Bosch Car Servis Var Orda Varmidir Olmazsa Oraya Götürürüm...BEN GÖREBİLİRMİYİM SİLİNDİR CONTASINDAN KAÇIRDIGINI
sen göremezsın zaten eger sorun contadansa görulmez.. ama onuda anlamanın yolları var
 
memlekette sınırlı sayıda iyi usta var. umarım o sınırlı sayıdaki kısma denk gelirsin yoksa çoook parçalar değiştirirsin gereksiz yere. geçen yıl ben temra arabam vardı ufacık bi sorun yüzünden üst kapağı bile değiştirdim. sorunu servis bile bulamamıştı. halbuki varlığı ile yokluğu fayda sağlamayan bi parça yüzünden :) rolanti müşürü 10 ytl. ama ben 1000 ytl harcadım onu bulana kadar. sonra iyi bir usta sorun şu dedi ve o çıktı :) olan benim paralara ve zamana oldu :(
 
ismail_budak' Alıntı:
Kizmizi Antifiriz Koyduk 3 Litre üstünede Su Ekledik Işte Fan Açana Kadar Rolantide çaliştirdik Arbayi Fan Açti Radyatörcü Tamam Dedi Gönderdi Bizi Eve.ertesi Gün Bi Baktim Eksilmişti Su Gene
bir günde bu kadar su eksilten bir arabada nasıl bulamazlar hatayı ilginç.gözle görülmüyorsa silindir kapak contasından olabilir.Motor yagında su var mı?
Ayrıca lpg nın su hortumlarına baktır beyin baglantılarında kaçak olmasın.Bende su ilave ediyorum ama 10-20 günde bir radyötor alt eteginden ince bir sızıntı var çünkü nemli duruyor.Geçmiş olsun..
 
ismail_budak' Alıntı:
Varmi öyle Bi Cihaz Bizim Orda Bosch Car Servis Var Orda Varmidir Olmazsa Oraya Götürürüm...BEN GÖREBİLİRMİYİM SİLİNDİR CONTASINDAN KAÇIRDIGINI
ewet bizde öyle bir cihaz var hatta daha fazlası var.silindir kapak contasının yanık olup olmadığını gösteren cihazbile var..tabi bizde..şimdi lpg liarclarda genelde silindir kapak contası yanıyor.gaz benzin gibi sıvı olmadığı için conta daha cabuk yanıyor.nasıl?? yanma odasına giren benzin ki benzin her zaman soğuktur,kapak contasını n soğumasınada yardımcı oluyor sıvı olduğu için ve contada ıslandığı için yanma nispeten azalıyor.ama lpg de öyle değil sıvı olmadığı için çontayı ıslatamıyor kuru kalıyor conta..zamanla üst ölü nokta da bulunan conta kenarlarından yanıyor ve su kanallarına giden yoldan silindir bloğuna kacırıyor...umarım sorunu bu değildir
 
desene ayvayı yedik...o cihazın adı ne peki..silindir contasından kaçıran su nereye gidiyor peki
 
silindir kapak test cihazı,su kacak test cihazı..contadan kacan su da buhar olup egzoztan gidiyor..ayrıca contanda sorun varsa da kacak olan bujinin kafası turuncu olur.bunuda burda yazmam lazım ama meslek sırrı bunlar....:) :D
 
setapxxx' Alıntı:
silindir kapak test cihazı,su kacak test cihazı..contadan kacan su da buhar olup egzoztan gidiyor..ayrıca contanda sorun varsa da kacak olan bujinin kafası turuncu olur.bunuda burda yazmam lazım ama meslek sırrı bunlar....:) :D
:good: :good: :) :)
 
Geri
Üst