- Katılım
- 30 Ara 2018
- Mesajlar
- 4
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
Elazığ Opel Fırat bayiinden 31.11.2018 tarihinde sıfır aldığımız astra j sedan aracımız yıkandıktan sonra camlarda buğu farkettim daha sonra kendim aracı yıkarken farkettim ki fitillerden taziyikli su yaklaştırınca sızdırma yapıyor. Servise gittim tabisi hemen bünün normal olduğunu tazyikli su ile yıkanmaması gerektiğini söylediler. Bu saçma açıklamayla tabiki kalmadım Opel Türkiye’yi aradım. Onlarda normal olduğunu belirttiler. Aradan 1 hafta geçti yoğun kar yağışı olduğu gün sızan bir damla ve yine aynı buğuyu gördüm. Busefer durumu biraz daha ciddiye aldılar adamlara kapının önündeki sıfır araçların camlarını gösterdim üzerinde yığınla kar olan arabalarda böyle bir durum yoktu adamlar bu kez geçenki ıslaklığın kurumadığını bu yüzden olabileceğini belirttiler ve bir kez daha yaşanırsa resimleri çekip firmaya göndereceklerini bu gerekeni yapacaklarını söylediler . Arkadaşlar bir arada bende dahil hepimize geçmiş olsun böyle berbat bir servis ve satış sonrası olamaz. Ben 2006 model clio kullanıyorum böyle bir rezalet yaşamadım. Binlerce tl para verip sıfır araç alıp yaşadığımız rezalete mi yanayım servis teki adamların çocuk kandırırcasına ikna yöntemlerine mi. Ama ben Opel Almanya ve Tüketici Mahkemesi dahil bütün haklarımı kullanacağım.