Renault Cliolara bakın

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
marikan' Alıntı:
arkadaş o kadar övünce çok merak ettim... hemen arkadaşı arayıp şifresini aldım.. girdim baktım... mutlu oldum:kop: :kop: :kop:
Çokta iyi yapmışsın bunu ikimiz paylaşsakta yeter.:kop: :kop: :kop: :kop: :alkis:
 
pşşşt tamam bu kadar üstüne gitmeyin bizim torosumuz wardı :) 1990 model gri sedan :) hemide 5 vitesti
 
way be kral arabaydı ama haaa Türk Malıydı be ustam onlar...
 
Adamlar arabayı ucuza maletmenin yolunu bulmuş daha iyimi yoksa kötümü tartışılır,ama birşey varki plastik milastik adamların yedek parçası ucuz buda tüketiciyi cezbediyor ve 2.el fiyatları asla ölmüyor renault modellerinde.2000 model corsa veya astra galeride çürürken clio veya megane leblebi gibi satıyor..Acı ama gerçek...
 
gokalp' Alıntı:
pşşşt tamam bu kadar üstüne gitmeyin bizim torosumuz wardı :) 1990 model gri sedan :) hemide 5 vitesti
Pilatini parçalansa bile yola devamlılık onlarda . Karda buzda bayırda banamısın demez onlar.:alkis:
 
Fransızlar Toros a Türklerin arazi aracı derlermiş...
 
faithless1905' Alıntı:
Fransızlar Toros a Türklerin arazi aracı derlermiş...
doğru demişler köylerde nerdeyse torostan baska araba yok :kop:
 
faithless1905' Alıntı:
Fransızlar Toros a Türklerin arazi aracı derlermiş...
Toros değil ama renault 12 nin yapılış öyküsünü bilseydiniz böyle demezdiniz, 1960ların sonuna doğru Fransız ordusu fransız jandarmasının taşrada rahatçana kullanabileceği bagajı yeterli, parçaları kolaycana değiştirilebilecek bakımı ve tamiri kolay , maliyeti fazla olmayacak ve fransanın arazi şartlarına dayanıklı basit bir araba yapmasını talep ettiler renault firması bunun üzerine o zamanlarda piyasada bulunan renault 8 ve renault 16 modellerinin satış rakkamlarını çok etkilemeyecek ve halkın da satın alıp kullanmasına müsait renault 12 yi tasarladılar, bu araç fransız köylerinde 2 yıl içinde de o denli tutuldu ki seriye eşya taşımaya yönellik station wagon 'un da tasarlanarak piyasa sürüldü ve bunu 10 yıl süresince birçok alt grupları takip etti ama arabanın özü hep aynı kaldı basit motoru hafif, önden çekişli , ve kolaycana tamir edilebilir. Fransız taşrasının yollarına uygun üretilen araç Romanya Kolombia Arjantin Türkiye gibi dağlık ülkelerde de çok tutuldu. yani toros vaktinde fransız jandarmasının arazi aracı olarak görev yaptı, biz de hala birçok köy yolunu arşınlamaya devam eder, kamu kuruluşları halen daha arazide yerini dolduracak bir aracının bulamamış olmanın sıkıntısı içindedir.
 
Papirus' Alıntı:
Toros değil ama renault 12 nin yapılış öyküsünü bilseydiniz böyle demezdiniz, 1960ların sonuna doğru Fransız ordusu fransız jandarmasının taşrada rahatçana kullanabileceği bagajı yeterli, parçaları kolaycana değiştirilebilecek bakımı ve tamiri kolay , maliyeti fazla olmayacak ve fransanın arazi şartlarına dayanıklı basit bir araba yapmasını talep ettiler renault firması bunun üzerine o zamanlarda piyasada bulunan renault 8 ve renault 16 modellerinin satış rakkamlarını çok etkilemeyecek ve halkın da satın alıp kullanmasına müsait renault 12 yi tasarladılar, bu araç fransız köylerinde 2 yıl içinde de o denli tutuldu ki seriye eşya taşımaya yönellik station wagon 'un da tasarlanarak piyasa sürüldü ve bunu 10 yıl süresince birçok alt grupları takip etti ama arabanın özü hep aynı kaldı basit motoru hafif, önden çekişli , ve kolaycana tamir edilebilir. Fransız taşrasının yollarına uygun üretilen araç Romanya Kolombia Arjantin Türkiye gibi dağlık ülkelerde de çok tutuldu. yani toros vaktinde fransız jandarmasının arazi aracı olarak görev yaptı, biz de hala birçok köy yolunu arşınlamaya devam eder, kamu kuruluşları halen daha arazide yerini dolduracak bir aracının bulamamış olmanın sıkıntısı içindedir.
+kısaca fransızların 4x4 yani...adamlar yaparsa böyle yapar ömürlük:):D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst