performans bujisi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 06BB0504
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
yok o 4 uclu olanlar dan diil onuda sordun o 25 ytl dedi
 
arkadaş ben az kalsın siparişi veriyordum istersen google dan bir arattır.. mühendis arkadaşlardan biri buji değişitireceği zaman ki manzarayla karşılaştığında çıldırmış.. yuvasını mı ne bi deliği genişletiyor muş. yani acaip zararlıymış.. okuduğum sayfayı da hatırlamıyprum ama aklıma gelir gelmez adresini gönderiririm. kanaatim uzak dur. 4 tırnaklı bosch al tertemiz olsun..
 
orjinal takın orjinal :) 3-4 toynaklılarla uğraşmayın :)
 
Hiç İnandırıcı değil. paranızı boşuna harcamayın. Orjinal bujisini takın..
 
Arkadaşlar, performans bujilerinin daha iyi bir ateşleme sağladığı tartışılmaz bir gerçek.Yalnız bilinen markaları tercih ederseniz daha iyi sonuçlar alabilirsiniz.Nasıl Japonlar için Jackson Racing, HKS gibi markaların iridium bujileri var ise opel için de Splitfire'ın iridium bujisi var.Ben yaklaşık 15.000 km'dir kullanıyorum ve faydası olduğunu düşünüyorum.Hadi faydasını geçtim, 100.000 mil ömrü olduğu için 30.000 km'de bir değiştirme derdinden kurtuluyorsunuz...
 
satıcı ile irtibata geçtim ben...

kendi aracım için sordum, uygun dedi !!
kaç volt dedim 45,000 dedi (biraz da abarttı galiba)
z22se motor uygun mu dediğimde evet dedi

şimdi gelelim olaya;
bizim vectraların bobini yaklaşık 65.000 volt ile ateşleme yaptırıyor, bu bizim araca nasıl uygun olacak ???

bırakın bu işleri, araba neyse o :) hep söylüyorum, 1 kere daha söylemekten zarar gelmez, standartların dışına çıkmak her zaman için motora zarar verir...


Arkadaşlar, performans bujilerinin daha iyi bir ateşleme sağladığı tartışılmaz bir gerçek.Yalnız bilinen markaları tercih ederseniz daha iyi sonuçlar alabilirsiniz.Nasıl Japonlar için Jackson Racing, HKS gibi markaların iridium bujileri var ise opel için de Splitfire'ın iridium bujisi var.Ben yaklaşık 15.000 km'dir kullanıyorum ve faydası olduğunu düşünüyorum.Hadi faydasını geçtim, 100.000 mil ömrü olduğu için 30.000 km'de bir değiştirme derdinden kurtuluyorsunuz...
 
satıcı ile irtibata geçtim ben...

kendi aracım için sordum, uygun dedi !!
kaç volt dedim 45,000 dedi (biraz da abarttı galiba)
z22se motor uygun mu dediğimde evet dedi

şimdi gelelim olaya;
bizim vectraların bobini yaklaşık 65.000 volt ile ateşleme yaptırıyor, bu bizim araca nasıl uygun olacak ???

bırakın bu işleri, araba neyse o :) hep söylüyorum, 1 kere daha söylemekten zarar gelmez, standartların dışına çıkmak her zaman için motora zarar verir...

Peki sen haklısın.Dünyada bu kadar performans bujisi kullanan insan var, onlar hep salak, bir sen akıllısın.Tavsiye ettiğim firma yetkilileri ile de mutlaka görüşmüşsündür bu kadar kesin ve net konuştuğuna göre.Zaten boşu boşuna o kadar uğraşıp da ag-ge için bir sürü para harcıyor bu firmalar, nasılsa orjinali daha iyi.

Yine de ilgilenen olabilir diye splitfire'ın parça kataloğunun ve triple platinium buji'nin linkini koyuyorum aşağıya.Yazık adamlar da o kadar uğraşmışlar, hiç bi halta yaramaz halbuki...:rolleyes:

http://www.splitfire.com/triple.htm
http://b2c.oldworldind.com/b2c/catalog/
 
splitfire buji gerçekten iyi şimdiye kadar kötü bir tane yorum duymadım ama tam bir verim almak için buji kabloları ile birlikte değişim yapılmalıymış yanlışım yoksa bide Bosch un bujileri var onlar hakkında da iyi diyorlar
 
splitfire buji gerçekten iyi şimdiye kadar kötü bir tane yorum duymadım ama tam bir verim almak için buji kabloları ile birlikte değişim yapılmalıymış yanlışım yoksa bide Bosch un bujileri var onlar hakkında da iyi diyorlar

Araba japon olsa bir sürü marka var.Mesela NGK süper bir marka ama bildiğim kadarı ile Opel'e uygun bujisi yok...
 
Geri
Üst