Opel tigra Arac seyir halinde stop etti ve çalışmadı

qqqaz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
24
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Merhabalar çalışmama olayı taze ama olayın birde iki haftalık geçmişi var aracım opel tigra 1.6 afyondan eskişehire dönüyorum yolda 140 km hızla giderken arıza lambası yaktı açık hava filtresi mevcut arabamda büyük ihtimalle hava sensörü(ismini yanlış yazmış olabilirim filtre hortumunun ucundaki) fazla hava akışından arıza kodu verdı dedim zaten hızı düşürünce lamba sönüyordu neyse eskişehire evimin önüne geldim pat arac durdu basıyorum çalışmıyo dedim ateşleme bobini gitti 5 kez değiştigi ve pat diye arabayı durdugu için sorun o dedim ertesi gün bobinle beraber ustayı aldım geldim usta bi basayım çalışcakmış gibi hissettim dedim bastım çalıştı atla gidem dedi sanayiye geldik sen bunu bi gazcıya götür dedi gittim gazcıya baktı etti bi skıntı yok gayet iyi çalısıyo derken araç bi daha stop etti 3 veya 4 kez marş yapınca çalıştı sen bunu elektrikçiye götür elektrikçiye geldik dur bakalım dursun dedi aksi işte doktoru görünce ayaga kalkan hasta misali stop etmiyo guzel beyinde skıntı olabilir pahalı yalnız bırak dedi çalıştıgı için bırakmadım bi kaç gün sonra gene yaptı gazda yapabilir diye gazı iptal edip araca bi hafta benzinle bindim hic sorun yoktu ta ki 1 saat öncesine kadar aracım 3 4 kez stop etti çalıştırdım gene stop etti seyir halinde ve bazende kırmızı ışıktan kalkınca yapıyor şimdi yatıyo çalışmadı sizce sorun neden olabilir biraz uzun yazdım okuyanlar kusura bakmasınlar bi ön bilgiyle gitsem sanayiye iyi olur guzel kazıklıyolar eskişehirde bilen bilir
 
Son düzenleme:

prolab

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Eki 2013
Mesajlar
145
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
56
Siteyi ziyaret et
Marş basıyor ise, Egr valfi de olabilir, benzin pompasıda. Beyinden olma ihtimali düşük. Benim aklıma gelenler bunlar.
 

qqqaz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
24
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Marş basıyor ise, Egr valfi de olabilir, benzin pompasıda. Beyinden olma ihtimali düşük. Benim aklıma gelenler bunlar.

Yorumun için teşekkür ederim forumdaki benzer konulardada sizin dediklerinizi söylüyolar triger kopması olma ihtimali nedir ?
 

prolab

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Eki 2013
Mesajlar
145
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
56
Siteyi ziyaret et
Yorumun için teşekkür ederim forumdaki benzer konulardada sizin dediklerinizi söylüyolar triger kopması olma ihtimali nedir ?

Yok öylebişey (:))))
Triger kopma olasılığı milyonda sıfır...
En yüksek ihtimaller yukarıda yazmış olduğum gibi
 

qqqaz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
24
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Yok öylebişey (:))))
Triger kopma olasılığı milyonda sıfır...
En yüksek ihtimaller yukarıda yazmış olduğum gibi

Saat gece 4 civari gidip bastim calisti buyuk ihtimal motor sogudugu zaman calisiyo birde araci durdurup disari cikinca cok fazla egzoz kokusu aliyorum motordada bi hisirti var aman yarabbi yasayacakmi doktor :)
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Motor sıcaklık sensoruna baktınızmı? ayrıca bu arıza konusunda hiç bilgisayara bağlattınız mı ?
Triger kopsa aracınız asla çalışmaz bunu belirteyim
 

yigitekimdemir

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
898
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
www.tamindir.com
Frene debriyaja basınca falan stop ediyorsa gaz kelebeği aşınmış veya bozulmuştur.

Ayrıca, 5 defa bobin değişmesi normal değil, elektrik aksamında bir sorun var. Ben 16 yıllık orijinal bobinli Tigramın bobinini daha yeni değiştirdim ki eskisi hala normal çalışıyor maksat yenisi olsun diye değiştirdim, eskiyi de eve koydum bir gün şimdiki bozulursa geri takmak üzere. Dolayısıyla o kadar bobin yakmak sıradışı biraz :)
 

DogukanGeyik

Kayıtlı Kullanıcı
44-Malatya
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
1,983
Tepki puanı
7
Puanları
38
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
Sorun mekanik değil bence sorun yakıt pompası , yakıt boruları , enjektör vb sorunlardan kaynaklanabilir :) . Ama şuda var aracınızda tüp var haliyle bu yukarıda sıraladığım durumların hiçbirini tüpteyken kullanmıyorsunuz yani elektriksel bir sorunda olabilir.
 

qqqaz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
24
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
P0351 P0352 hata kodlarını verdi açıklamasıda :

P0351 ELEKTRONİK KIVILCIM ZAMANLAMASI HAT BOBİN SİLİNDİRİ 1*4 VOLTAJ ALÇAK

P0352 ELEKTRONİK KIVILCIM ZAMANLAMASI HAT BOBİN SİLİNDİRİ 2*3 VOLTAJ ALÇAK

ateşleme bobini değişti su an sıkıntı yok gibi elektrik aksamında bi sıkıntı olabilir dogru lpg devir ucunu bobinden aldıkları için yakar diye bi yazı okumustum hatta istanbullu bi ustada demişti aradıgımda şimdi benzinde kullanıyorum bakalım ne olacak zaten çok yakmadıgını anladım arabanın zamlar böyle giderse tüpü tamamen devre dışı bırakırım ilginiz için teşekkürler başka sıkıntı cıkarsa güncellerim
 

fourtyseven

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
603
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
resimde işaretlediğim motor ana soketine bakın birde gevşekse araç stop eder
 

Ekli dosyalar

  • 22102013081.jpg
    22102013081.jpg
    95.5 KB · Görüntüleme: 24
Üst