Opel tigra Arac seyir halinde stop etti ve çalışmadı

qqqaz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
24
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Hocam şunuda söyliyim buji kabloları eskimiş ise değiştir derim. Bazen kablolar eskiyince yada düşük kalitede olunca bobin yakıyor. Eğer eskiyse Helüx marka öneririm orjinale birebirdir. Amerikan malidir zamanında 200 liraya almıştım ben.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Teşekkürler Evet oda aklımda şimdiki sorunum titreme motordan çıkıp radyatöre giden kalın elastik boru ucundan az miktar su kaçırıyo bunuda belirteyim sebep o olabilirmiki
 

DogukanGeyik

Kayıtlı Kullanıcı
44-Malatya
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
1,983
Tepki puanı
7
Puanları
38
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
Titreme olayının onunla bir ilgisi yoktur. Bobin , buji kablosu ve Rolanti motoruyla ilgili olabilir baktirmaniz lazim. Ayrica yeni bir bobin alıp deneyin derim.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

DogukanGeyik

Kayıtlı Kullanıcı
44-Malatya
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
1,983
Tepki puanı
7
Puanları
38
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
Ayrıca sızdıran boruları kontrol ettirin. Sakata gelmeyin sonra Allah korusun conta yakar hararet 100 derecelere kadar gelir yaz aylarında tigralar

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

qqqaz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
24
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Ayrıca sızdıran boruları kontrol ettirin. Sakata gelmeyin sonra Allah korusun conta yakar hararet 100 derecelere kadar gelir yaz aylarında tigralar

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Onu kendimde yaparım contadan kaçırıyo vaktim olmadıgı için ugrasamadim bugün cam suyunun hortumu kopmuş onu takıyordum çakmakla ucunu yakarken borunun cakmak elimden düştü tahliye deliğinden içeri girdi :D sanırım su anda çamurlugun içinde takılıyo oralarda keyfi iyidir heralde oraya kadar kaçtıgına göre :)
 

DogukanGeyik

Kayıtlı Kullanıcı
44-Malatya
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
1,983
Tepki puanı
7
Puanları
38
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
:) Benimde bir zamanlar cam suyu motorum bozulmuştu eskisini değiştirirken evden kaynar sular taşıdım elim fena yanmisti iyi hatırlıyorum.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

0M42

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
350
Tepki puanı
2
Puanları
18
www.benzersiztasarim.com
Araca taktığınız bujileri kontrol edin uyumsuz olabilir, aralarında üretim hatalı olabilir.

Ayrıca bujiler ile buji kabloları takım olarak değiştirilmesi gerekir.Buji kablolarının uzunluklarına göre belirli bir direnci olmak zorunda mesela 35 cm kablo 3 kΩ gibi zamanla eskiyen sertleşen kabloların dirençleri artar 3 kΩ direnci olan kablo eskiyince direnci 8 - 9 kΩ lara çıkabilir.

Bunun akabininde bobin çıkışındaki ateşleme gerilimi atıyorum 30.000 volt ise, kabloya geldiğinde olması gerektiğinden daha fazla dirençle karşılaşacağından gerilimde düşüş olur, buji tırnağında 10.000 voltlara kadar düşer gerilim.Buda yüksek devirlerde ateşlemenin yetmemesine aracın kesiklik yapmasında icabında titrek çalışmasına neden olur.

Motor kendiliğinden stop ediyor ve çalışmıyorsa krank sensörü ile rölanti motoruna bakmak gerekir.Motor devrinde dalgalanma oluyorsa da öncelikle rölanti motorunu ve tps yi kontrol etmek gerekir.
 
Üst