- Konuyu başlatan
- #41
kod numarasını biliyormusun, bu arada performansı düşürürür mü?evet o sesi selenoid yapar... koduda verdiyse ve silmenize rağmen tekrar tektar veriyorsa.....
kod numarasını biliyormusun, bu arada performansı düşürürür mü?evet o sesi selenoid yapar... koduda verdiyse ve silmenize rağmen tekrar tektar veriyorsa.....
en sonunda şimdi buldum çok sağolasın ,kendim takarım sanırım çok zor gelmedi 2 vida tutuyor ama ıslık olayına bir etkisi olmaz sanırım.Almancası elektro-pneumatische druckwandler veya magnetventil Bülent
http://www.daparto.de/Teilenummernsuche/Pierburg/701420020?categoryId=752&modelId=1472
serviste aynı şeyi söyledi ses normal dedi, selenoid valf problemi ise ilk çalıştırmada servis ışığı yanıyor stop edince ve çalıştırıncada bir daha yanmıyor.fakat normal stoptan sonrada gurrrr sesi geliyor, selenoid valfi diye düşünüyorum.
ıslık sesi mi ?O ses selenoid den gelir, değişmesi gerek.
Bu arada 4 tane ısıtma bujisi alıp değiştirmek istiyorum çok pahalı değil nette bosh marka çok pahalı değil, değiştirmesinde özel bir ayar gerekiyormu kendim değiştirebilirmiyim gerekli alet edevat var..ıslık sesi turbo dan yapar,kısmen normaldir.anormal olmayan halleride vardır....
cızırtı selenoid valften gelir...
Selenoid Valve ninde siparisini verdim bu,gün 2-3 güne kadar gelir sanirim, gördügüm kadari ile selenoid valve arabanin alt kisminda kornanin yaninda ve kötü bir yerde yagmurlu havada bence sürekli islanan biryerde özellikle elektrik soketi, montaji yaptiktan sonra güzelce bir slikon cekiyim diyorum etrafina belki suyun elektrik soketine gitmesinden dolayi arizalaniyor olabilir diye düsünüyorum...bu arada egr valve nin fiyati ne kadar bir bilginiz varmi?herhangi bir ayar istemez,sadece içeri birşey düşürmemeye,contalarını kontrol ederek takman ve sıcakken yapmayıp çok fazla sıkmaman gerekir...