opel astra h cdti anahtarlı arıza göstergesi

Bülent kardeşim sen şimdi arıza kodlarını sil,sonra çalıştır bakalım hangi arızalar kalıyor,büyük ihtimal p0243 kalacak bunun içinde bu arıza kodu turbo debraja bastığında egzos emisyonun turboya artık girmemesi için agr in kapanması buda selonoit valvi görevi ki selenoit değişecek tabii önce hortumlara bakacaksın kaçak varmı..p0243 ekseri selenoitden kaynaklı buda o arıza ışığın yanmasına sebep olur...
emre kardeşimin dediği gibi mazot filitresinde su olsa isnp4 görürsün
sen şimdi bunları yap arızayı sil tekrar yanınca ne kaldı ona bakalım p0243 kalacak bence
 
Bülent kardeşim sen şimdi arıza kodlarını sil,sonra çalıştır bakalım hangi arızalar kalıyor,büyük ihtimal p0243 kalacak bunun içinde bu arıza kodu turbo debraja bastığında egzos emisyonun turboya artık girmemesi için agr in kapanması buda selonoit valvi görevi ki selenoit değişecek tabii önce hortumlara bakacaksın kaçak varmı..p0243 ekseri selenoitden kaynaklı buda o arıza ışığın yanmasına sebep olur...
emre kardeşimin dediği gibi mazot filitresinde su olsa isnp4 görürsün
sen şimdi bunları yap arızayı sil tekrar yanınca ne kaldı ona bakalım p0243 kalacak bence
1-islik sesi bundanmi kaynaklaniyor?
2-internetten alip bu parcayi degistirebilimiyim kendim , özel bir ayar gerekirmi ufak bir parca cünkü, evimde gerekli alet edavat mevcut elim yatkindir bu islere..
3-bu arada bu selenoid valve nin yeri motorda tam olarak nerede tarif edebilirmisiniz?
4-birde akü kutup baslarini cikarttigimda herhangi bir sifre girmem gerekiyormu CD calar board computer icin?

sorularim biraz cok oldu farkindayim :(
 
Estağfurullah Bülent kardeşim yardımcı olabiliyorsam bu yeter,
o şifreye girmek zorunda kalacaksın tabii...ama diagnoz aleti varsa hemen silebilirsin...herhangi birinde obdII varsa yapılır.Selenoit kornanın yanında ama önce hortumları takip et bak en çok lastikli eklem yerlerinde yırtılma vs hava kaçırır onlara bak kusura bakma o ara yemekte idim
 
Estağfurullah Bülent kardeşim yardımcı olabiliyorsam bu yeter,
o şifreye girmek zorunda kalacaksın tabii...ama diagnoz aleti varsa hemen silebilirsin...herhangi birinde obdII varsa yapılır.Selenoit kornanın yanında ama önce hortumları takip et bak en çok lastikli eklem yerlerinde yırtılma vs hava kaçırır onlara bak kusura bakma o ara yemekte idim
afiyet olsun
eve gidince o numarayi bulayim sonra kornayi bulayim;) sonra valfi
Türkiyede olsam coktan bu isleri halletmistim, opel vectra vardi bizim cd 98 model ufak bir sorun oldúmu hemen sasmaza giderdim sorunu cözüp dönerdim, Almanyada tanidik yok birde yasadigim yer bu konularda dar biraz berline falan gitmek lazim yada bir kac Türk tamirci ile ahbap olmak lazim yoksa burada tabiri caizse Türkiyeden daha cok acimasizlar serviste merhaba desen adam faturaya yaziyor....
 
orayı biliyorum Bülent,Allah tamirciye düşürmesin...arıza tesbit 47 euro olması lazım idi VW de biliyorum triger parça dahil 1100 euro idi arkadaş bana demez gider orda yaptırır bayılır 1100 euroyu hemde 2005 de
 
orayı biliyorum Bülent,Allah tamirciye düşürmesin...arıza tesbit 47 euro olması lazım idi VW de biliyorum triger parça dahil 1100 euro idi arkadaş bana demez gider orda yaptırır bayılır 1100 euroyu hemde 2005 de
O parcanın yerini buldum ufacık birşey krndim söker takarım onu arabanın altına giremedim ters yerde duruyordu tek merak ettigim turbodan gelen o ıslık sesi bu paçadanmı kaynaklanıyor? birde bu parçanın almanca karşılığını biliyormusun ben bulamadım amazondan alırım olmazsa takarım kendim sorun olmaz. 2 adet boru çıkısı vardı birde elektrik girişi boruların etrafında herhangi bir kaçak bulamadım yokladım ama dediğim gibi araba ters yerde duruyordu lastikleri kendim değiştirecem olmazsa kaldırıken arabayı değiştiririm hemde borulara bakarım bu arada çalışmada yada performansta bir sorun göremedim..
 
selenoid valf problemi değil...sesi türbin in balans ı yapar...
fakat bülent abi %95 senin turbonun normal basma sesi...arızalı değil senin turbon...
senin arabanın aynısından bir arabadaki sesi dinle ilk önce bu ses yanıltır seni..her türbin in ve motorun sesi farklı gelir...
 
selenoid valf problemi değil...sesi türbin in balans ı yapar...
fakat bülent abi %95 senin turbonun normal basma sesi...arızalı değil senin turbon...
senin arabanın aynısından bir arabadaki sesi dinle ilk önce bu ses yanıltır seni..her türbin in ve motorun sesi farklı gelir...
serviste aynı şeyi söyledi ses normal dedi, selenoid valf problemi ise ilk çalıştırmada servis ışığı yanıyor
3vXGXyVYDwvubCP1AAAAAElFTkSuQmCC
stop edince ve çalıştırıncada bir daha yanmıyor.fakat normal stoptan sonrada gurrrr sesi geliyor, selenoid valfi diye düşünüyorum.
 
evet o sesi selenoid yapar... koduda verdiyse ve silmenize rağmen tekrar tektar veriyorsa.....
 
Geri
Üst