- Katılım
- 10 Şub 2026
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Aracım ilk kalkışlarda gaz pedalı hafif titreme yapıyor ve arıza kodu çıkartıyor. oksijen sensörü ve silindir misfire hata kodları çıkartıyor. Ama aracta herhangi bir sıkıntı yok. Eksozdan duman atma felan yok. hatta rölantide yağ çubuğunu çektim ve yag kapagını actım vakumlamasına felan baktım ama bir sıkıntı yok. Bobin ve bujileri yeniledim. ama sorun hala aynı. Şüphalendiğim egr valfi ve pvc valfi var bunlara bakma fırsatım olmadı. bu sorunu yaşayan oldu mu hiç bilen var mı yardımcı olabilir misiniz?