Aracım ilk kalkışlarda gaz pedalı hafif titreme yapıyor ve arıza kodu çıkartıyor. oksijen sensörü ve silindir misfire hata kodları çıkartıyor. Ama aracta herhangi bir sıkıntı yok. Eksozdan duman atma felan yok. hatta rölantide yağ çubuğunu çektim ve yag kapagını actım vakumlamasına felan baktım...