Opel multijet sandık motor 1.3 dizel Euro 5
Opel multijet sandık motor 1.3 dizel Euro 5
komplemotor.com
Hocam karoser parçalarında bir farklılık olacağını sanmam. Motor farklı sadece. Turbo revizesi ne kadara mal oldu bu arada? Ayrcaı ufak tefek kaçaklar dışındayağ yakma , duman atma yoksa motorun komple yenilenmesi gerektiğini neden söylediler anlamadım?Başka ustaya göstermedim. İlk defa kullanıyorum. Sadece ilk kalkış esnasında hantal. Forumda gördüğüm kadariyle bu da 1.3 cdti H kasa modellerde kronik bir durum. Aracım orjinal 250 bin km.de. herhangi bir yağ yakma duman atma sorunu yok. Eksper motor testinde %78 çıkmıştı. Ancak son zamanlarda aşırı olmasa da yağ kaçakları (karter keçesinden de üst kısımlardan da) mevcut. Haaa ayrıca son yağ değişiminde bor motor katkısı da koydum. Yaklaşık 15 gün evvel turboyu yedim ve turbo revizyonu yaptırdım akabinde motor yağı ve filtresini tekrar değiştirdim. Aslında kullanım açısından çok güzel yakıtı ekonomik bir otomobil. Kafanızı ağrıtmış olmaz isem bu aracın mekanik parçalarında (motor harici) illa ki yine 1.3 cdti parçaları mı olmalı. Mesela süspansiyon amortisör diğer modellerde uyumlumu
Aracında duman atma yoksa sadece çekiş sorunu yaşıyorsan manifold egr intercooler temizlet ve türbini revizeye ver sorun kalmaz turbo sorunludur senin sorununHocam karoser parçalarında bir farklılık olacağını sanmam. Motor farklı sadece. Turbo revizesi ne kadara mal oldu bu arada? Ayrcaı ufak tefek kaçaklar dışındayağ yakma , duman atma yoksa motorun komple yenilenmesi gerektiğini neden söylediler anlamadım?