motor kurum sorunu

MIHARBI_CT

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
slm arkadaslar
usta benim arabanin motorunun egr den dolayi kurum bagladigini soyluyor rolantide bi titreme var ama araba stop etmiyo sizinde basiniza geldimi boyle bisey biraz bilgilendirirseniz sevinirim
 
10 yaşında araçta normal sizin aracın üst modelinde yani c kasada benzer problemi görmüştüm.aracın km çok değilse carbon clear yaptır .aracı bir müddet yüksek devirlerde kullan ve egr yi iptal ettir.
 
egr değiştirdim, carbon clear yaptım olmadı. Bir yıl kadar önce motor açılıp kurum temizliği yapıldı, bir ay önce araba yine silkeledi. Sonunda egr yi iptal ettim. Sorun kalmadı gibi.
 
Bende de ilk altığımda kurum vardı (Corsa C 2001). Biraz yüksek devirle 100 oktan benzinle bir süre kullandım birde egr'yi değiştirdim, düzeldi ama arabanın harareti ağır trafikte 92-93 dereceye çıkıyor ve biraz titreme yapıyor. Tabi bunun eski kurumla alakası var mı bilmiyorum.
 
sizinki benzinli birde dizelde görün egr nin marifetini adamlar egzost emisyonu kisvesi altında süper bir handicap geliştirmişler ha birde katalitik konvertör var .ikisi bir araya gelince müthiş ikili motor katilide diyebilirsiniz.
 
selam arkadaşlar 2003 1.7 dti corsa sahibiyim bu hafta ustam bana da tavsiye etti kurum temizliğini ama o silindir kapağı açtırmak bana pek mantıklı gelmiyor beni korkutuyor sanki bundn sonra motor hep arza yapacakmış gibi.benim arabada kroni olarak arzza ışığı yakıyor kritik sistem hatası veriyor MAP SENSÖRÜ ,SELENOİD VALFİ DEĞİŞTİ sorun yine aynı şimdi kurum temizliği diyorlar.silindir kapağı açılmadan başka bir şansımız yok mu?
 
TEmizlik için kapak açtırmak çok pahalıya gelmezmi :S
 
selam arkadaşlar 2003 1.7 dti corsa sahibiyim bu hafta ustam bana da tavsiye etti kurum temizliğini ama o silindir kapağı açtırmak bana pek mantıklı gelmiyor beni korkutuyor sanki bundn sonra motor hep arza yapacakmış gibi.benim arabada kroni olarak arzza ışığı yakıyor kritik sistem hatası veriyor MAP SENSÖRÜ ,SELENOİD VALFİ DEĞİŞTİ sorun yine aynı şimdi kurum temizliği diyorlar.silindir kapağı açılmadan başka bir şansımız yok mu?

aylardır bu kritik sistem hatasıyla ilgili her yazılana baktım çok sık rastlanan bir sorun ama nasıl çözdüklerini yazmamışlar. kurum için motorda açılsa 120 km de gene ışık yanarsa hiç anlamı kalmaz. motor açılmadan temizlenirmi diye ben bugün başlık açmıştım km yüksek olduğu ve daha önce hiç temizlenmediği için riskli galiba.
 
işte bende bu yüzden araştırıyorum motoru açtırmak istemiyorum bu hafta egr yi temizleticem daha sonra carbon clean yaptırmayı düşünüyorum. olmaz ise son çare kapağı sökmek olacak ama korktuğum olay sonra yine kritik sistem hatasın verirse ve arza başka bir yerden çıkarsa :mad:
 
Geri
Üst