motor açılıp açılmama olayı pek yok hocam artık. eğer aracına bineceksen ve lpg'de kararlıysan 2-3 bin dedi mi taktır. geçen her km senin zararına olacak çünkü. lpg konusunda aracınızda oluşabilecek subap sorununu göze alıyorsanız beklemenin bi anlamı yok.