- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 2,516
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
LPG de önemli olan güç kaybı değli tork kaybıdır. LPG takıldıktan sonra motor çekişten düşüyor. Bu da rampalarda daha üst devirlerde vites düşürme zorunluluğu getiriyor. Ya da vites yükseltmeden önce deviri artırmak gerekiyor.
Bunun yanında benzinde 6litre yakan araç LPG de yaklaşık 8litre yakar ama LPG benzinin yarı fiyatı olduğu için %30 ila 40 arası bir ekonomi sağlanır.
Ben LPG taktırdım hiç de sorun yaşamadım. LPG kitinin markasından çok takan ustanın işçiliği önemli. Uzman ellerin taktığı bir LPG sisteminde hiç bir sorun çıkacağını sanmıyorum. Benzinli arbaya az binmektense LPG ile çok gezerim, arabaya çok az bir zararı varsa da onu da göze alırım. Araba aldım kapıda mı dursun?
Bunun yanında benzinde 6litre yakan araç LPG de yaklaşık 8litre yakar ama LPG benzinin yarı fiyatı olduğu için %30 ila 40 arası bir ekonomi sağlanır.
Ben LPG taktırdım hiç de sorun yaşamadım. LPG kitinin markasından çok takan ustanın işçiliği önemli. Uzman ellerin taktığı bir LPG sisteminde hiç bir sorun çıkacağını sanmıyorum. Benzinli arbaya az binmektense LPG ile çok gezerim, arabaya çok az bir zararı varsa da onu da göze alırım. Araba aldım kapıda mı dursun?