- Konuyu Başlatan
- #11
Servis mazot filtresi kaynaklı dedi. Beş yaş üstü bakımı yapıldı. Problem hala devam ediyor arkadaşlar.Başka bir servise göstereceğim. Acaba mazot pompasindan midir?
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Özel Opel servisine götürüpServis mazot filtresi kaynaklı dedi. Beş yaş üstü bakımı yapıldı. Problem hala devam ediyor arkadaşlar.Başka bir servise göstereceğim. Acaba mazot pompasindan midir?
Bilgisayara bağlama derken, arıza kodu okumaları için demedim. Aracın tüm detaylı parametrelerini görebilirler, yolunda gitmeyen bir şey varsa fikir verir onlara. Sorunuzu bir de Facebooktaki OPEL SERVİS TEAM TR grubuna sorun isterseniz.Sadece ilk çalışmada problem var.Bir defa çalışırsa diğer marşlar düzgün oluyor. Heralde sizin söylediğiniz bilgisayara bağlama değil.Kod arızası yok. Bu arada servis akuden süpelenip 4 saat sinyal ve farı açık bırakmış.Akü sağlam dediler.Hatay da iyiel bosh servisi varmış. Dışarıya da hiç güvenim yok ama artık oraya da göstereceğim. Aslında benim düşüncem çevre illerden birinde yine kendi servisine göstermekti.
Yakıt pompası diyor kime sorsam.Bunu kendileri düşünmüştür bence. Ama bakacağım artık.
Hani servisi zorlayacagim ama bilmiyorsa anlamı yok zarar vermesinler bari
Aracın ilk marşta calismama dışında hiçbir problemi yok onu da her zaman yapmıyor.Kafasına göreDizel motorların kalbi yakıt pompalarıdır, umarım ondan dolayı yapmıyordur çünkü epey masraflı parçadır. İlk marş dışında pompa arızasını gösterecek bazı başka belirtilerde var mı? mesela rölantide sallantılı ve sarsıntılı çalışma, çekiş performans düşüklüğü, çiğ yakıt atma gibi .
Benim önümde arızalı diye exper raporuna yazdığı bujiye bakmisti.Digerlerine bakmıstir heralde enjektoru sökmeden ilk kontrol etmesi gereken kısım.''İlk çalıştırmada problem var daha sonra yapmıyor''söylemlerinize istinaden, ben hala Buji lerden biri veya birkaçı problemli diye düşünüyorum...
Benim önümde arızalı diye exper raporuna yazdığı bujiye bakmisti.Digerlerine bakmıstir heralde enjektoru sökmeden ilk kontrol etmesi gereken kısım.''İlk çalıştırmada problem var daha sonra yapmıyor''söylemlerinize istinaden, ben hala Buji lerden biri veya birkaçı problemli diye düşünüyorum...
Şöyle, aracı bıraktığım gün hata kodu sorguladi bujiye baktı işin içinden çıkamadı zaman istedi ki öyle bir imkanı varsa deneyebilrdi diye düşünüyorum. Bu işin çözümü başka bir servisle görüşmek heralde.Zaten enjektoru de dışarda kontrol ettirdim biz de o alet yok demisti.Bilgisayara bağlama derken, arıza kodu okumaları için demedim. Aracın tüm detaylı parametrelerini görebilirler, yolunda gitmeyen bir şey varsa fikir verir onlara. Sorunuzu bir de Facebooktaki OPEL SERVİS TEAM TR grubuna sorun isterseniz.
D5503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevap için teşekkürlerDeğerler normale yakın..Bende 5 ila 6,2 arası değerler alıyorum(Hava ve yol şarlarına bağlı olarak)..Normal devirde kulanıyorsan anlık tüketim sabit kalabilir...Ama arada illaki değişim göstermesi lazım..Tabi bu beyinde arıza olduğu anlamına gelmez tabi..Su olayına gelirsem,o simge olarak gösteriyorumu bilmiyorum ama ekranda göstermiş olması,herşeyin normal olduğuna işaret bence..
Aracınızı devirsiz kullanmayın.Cevap için teşekkürlerDeğerler normale yakın..Bende 5 ila 6,2 arası değerler alıyorum(Hava ve yol şarlarına bağlı olarak)..Normal devirde kulanıyorsan anlık tüketim sabit kalabilir...Ama arada illaki değişim göstermesi lazım..Tabi bu beyinde arıza olduğu anlamına gelmez tabi..Su olayına gelirsem,o simge olarak gösteriyorumu bilmiyorum ama ekranda göstermiş olması,herşeyin normal olduğuna işaret bence..
Doğru genel olarak 2.000 bandında kullanıyorum
Birde aracı bu şekilde kullanirsam zararı olur mu sizce? ?En kötü senaryo nedir?