!!!!!J calismiyorr acill!!!!

Yeniceri4231

Kayıtlı Kullanıcı
31-Hatay
Katılım
30 Mar 2018
Mesajlar
51
Tepki puanı
5
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Servis mazot filtresi kaynaklı dedi. Beş yaş üstü bakımı yapıldı. Problem hala devam ediyor arkadaşlar.Başka bir servise göstereceğim. Acaba mazot pompasindan midir?
 

tuleybihayat

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
5 Kas 2017
Mesajlar
1,723
Tepki puanı
286
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Servis mazot filtresi kaynaklı dedi. Beş yaş üstü bakımı yapıldı. Problem hala devam ediyor arkadaşlar.Başka bir servise göstereceğim. Acaba mazot pompasindan midir?
Özel Opel servisine götürüp

Diyagnostik cihazında sensörlerden gelen detaylı parametleri kontrol ettirebilir misiniz?

Özellikle yakıt sistemi. Mazot pompası özellikle.

Hepsinden önce de, şarj sistemini, akü voltajıni, marş sistemini kontrol ettirin.

Sadece ilk çalışmada sorun oluyorsa muhtemelen marş ya da şarj sisteminde veya akude sorun olabilir

D5503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Yeniceri4231

Kayıtlı Kullanıcı
31-Hatay
Katılım
30 Mar 2018
Mesajlar
51
Tepki puanı
5
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Sadece ilk çalışmada problem var.Bir defa çalışırsa diğer marşlar düzgün oluyor. Heralde sizin söylediğiniz bilgisayara bağlama değil.Kod arızası yok. Bu arada servis akuden süpelenip 4 saat sinyal ve farı açık bırakmış.Akü sağlam dediler.Hatay da iyiel bosh servisi varmış. Dışarıya da hiç güvenim yok ama artık oraya da göstereceğim. Aslında benim düşüncem çevre illerden birinde yine kendi servisine göstermekti.
Yakıt pompası diyor kime sorsam.Bunu kendileri düşünmüştür bence. Ama bakacağım artık.
Hani servisi zorlayacagim ama bilmiyorsa anlamı yok zarar vermesinler bari
 

tuleybihayat

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
5 Kas 2017
Mesajlar
1,723
Tepki puanı
286
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Sadece ilk çalışmada problem var.Bir defa çalışırsa diğer marşlar düzgün oluyor. Heralde sizin söylediğiniz bilgisayara bağlama değil.Kod arızası yok. Bu arada servis akuden süpelenip 4 saat sinyal ve farı açık bırakmış.Akü sağlam dediler.Hatay da iyiel bosh servisi varmış. Dışarıya da hiç güvenim yok ama artık oraya da göstereceğim. Aslında benim düşüncem çevre illerden birinde yine kendi servisine göstermekti.
Yakıt pompası diyor kime sorsam.Bunu kendileri düşünmüştür bence. Ama bakacağım artık.
Hani servisi zorlayacagim ama bilmiyorsa anlamı yok zarar vermesinler bari
Bilgisayara bağlama derken, arıza kodu okumaları için demedim. Aracın tüm detaylı parametrelerini görebilirler, yolunda gitmeyen bir şey varsa fikir verir onlara. Sorunuzu bir de Facebooktaki OPEL SERVİS TEAM TR grubuna sorun isterseniz.

D5503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Cemil

Yönetici
Başkan
34-İstanbul
Katılım
2 Kas 2017
Mesajlar
4,448
Tepki puanı
1,961
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
''İlk çalıştırmada problem var daha sonra yapmıyor''söylemlerinize istinaden, ben hala Buji lerden biri veya birkaçı problemli diye düşünüyorum...
 
  • Beğen
Tepkiler: tuleybihayat

u.uçar

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2017
Mesajlar
766
Tepki puanı
159
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Dizel motorların kalbi yakıt pompalarıdır, umarım ondan dolayı yapmıyordur çünkü epey masraflı parçadır. İlk marş dışında pompa arızasını gösterecek bazı başka belirtilerde var mı? mesela rölantide sallantılı ve sarsıntılı çalışma, çekiş performans düşüklüğü, çiğ yakıt atma gibi .
 

Yeniceri4231

Kayıtlı Kullanıcı
31-Hatay
Katılım
30 Mar 2018
Mesajlar
51
Tepki puanı
5
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Dizel motorların kalbi yakıt pompalarıdır, umarım ondan dolayı yapmıyordur çünkü epey masraflı parçadır. İlk marş dışında pompa arızasını gösterecek bazı başka belirtilerde var mı? mesela rölantide sallantılı ve sarsıntılı çalışma, çekiş performans düşüklüğü, çiğ yakıt atma gibi .
Aracın ilk marşta calismama dışında hiçbir problemi yok onu da her zaman yapmıyor.Kafasına göre

---- Seri mesaj engellendi. Mesajlar birleştirildi. (Opel Forum) ----

Valla
''İlk çalıştırmada problem var daha sonra yapmıyor''söylemlerinize istinaden, ben hala Buji lerden biri veya birkaçı problemli diye düşünüyorum...
Benim önümde arızalı diye exper raporuna yazdığı bujiye bakmisti.Digerlerine bakmıstir heralde enjektoru sökmeden ilk kontrol etmesi gereken kısım.

---- Seri mesaj engellendi. Mesajlar birleştirildi. (Opel Forum) ----

Valla
''İlk çalıştırmada problem var daha sonra yapmıyor''söylemlerinize istinaden, ben hala Buji lerden biri veya birkaçı problemli diye düşünüyorum...
Benim önümde arızalı diye exper raporuna yazdığı bujiye bakmisti.Digerlerine bakmıstir heralde enjektoru sökmeden ilk kontrol etmesi gereken kısım.
Bilgisayara bağlama derken, arıza kodu okumaları için demedim. Aracın tüm detaylı parametrelerini görebilirler, yolunda gitmeyen bir şey varsa fikir verir onlara. Sorunuzu bir de Facebooktaki OPEL SERVİS TEAM TR grubuna sorun isterseniz.

D5503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şöyle, aracı bıraktığım gün hata kodu sorguladi bujiye baktı işin içinden çıkamadı zaman istedi ki öyle bir imkanı varsa deneyebilrdi diye düşünüyorum. Bu işin çözümü başka bir servisle görüşmek heralde.Zaten enjektoru de dışarda kontrol ettirdim biz de o alet yok demisti.

---- Seri mesaj engellendi. Mesajlar birleştirildi. (Opel Forum) ----

Bu arada dikkatimi çeken bazı noktalar var;
1.aracın ort.yakit tüketimi aldigimda 7 idi ben uzun yol kullanıyorum şu an 6 bu değerler normal mi
2.aracın cam sil suyu bitti ekranda gösteriyor ama kadranda simge yanmadi.bu normal mi
3.100 lede gitmes anlık tuketim 5 lt gösteriyor 160 lada.diger hizlarda anlik tuketim belirgin değişiyor .servisin cevabı anlık tüketimi çok göz önünde tutmayın tahmini değerler verir oldu
1.soruyu sorma sebebim yakıt sistemi ile ilgili bir problem olup olmadigi
2. Ve 3. soru ise aracın beyninde bir problem olup olmadığı
 
Son düzenleme:

Cemil

Yönetici
Başkan
34-İstanbul
Katılım
2 Kas 2017
Mesajlar
4,448
Tepki puanı
1,961
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Değerler normale yakın..Bende 5 ila 6,2 arası değerler alıyorum(Hava ve yol şarlarına bağlı olarak)..Normal devirde kulanıyorsan anlık tüketim sabit kalabilir...Ama arada illaki değişim göstermesi lazım..Tabi bu beyinde arıza olduğu anlamına gelmez tabi..Su olayına gelirsem,o simge olarak gösteriyorumu bilmiyorum ama ekranda göstermiş olması,herşeyin normal olduğuna işaret bence..
 

Yeniceri4231

Kayıtlı Kullanıcı
31-Hatay
Katılım
30 Mar 2018
Mesajlar
51
Tepki puanı
5
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Değerler normale yakın..Bende 5 ila 6,2 arası değerler alıyorum(Hava ve yol şarlarına bağlı olarak)..Normal devirde kulanıyorsan anlık tüketim sabit kalabilir...Ama arada illaki değişim göstermesi lazım..Tabi bu beyinde arıza olduğu anlamına gelmez tabi..Su olayına gelirsem,o simge olarak gösteriyorumu bilmiyorum ama ekranda göstermiş olması,herşeyin normal olduğuna işaret bence..
Cevap için teşekkürler
Doğru genel olarak 2.000 bandında kullanıyorum
Birde aracı bu şekilde kullanirsam zararı olur mu sizce? ?En kötü senaryo nedir?
 

tuleybihayat

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
5 Kas 2017
Mesajlar
1,723
Tepki puanı
286
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Değerler normale yakın..Bende 5 ila 6,2 arası değerler alıyorum(Hava ve yol şarlarına bağlı olarak)..Normal devirde kulanıyorsan anlık tüketim sabit kalabilir...Ama arada illaki değişim göstermesi lazım..Tabi bu beyinde arıza olduğu anlamına gelmez tabi..Su olayına gelirsem,o simge olarak gösteriyorumu bilmiyorum ama ekranda göstermiş olması,herşeyin normal olduğuna işaret bence..
Cevap için teşekkürler
Doğru genel olarak 2.000 bandında kullanıyorum
Birde aracı bu şekilde kullanirsam zararı olur mu sizce? ?En kötü senaryo nedir?
Aracınızı devirsiz kullanmayın.
Üst vitese geçmek için ise alt devirleri iyi doldurun.

Devirli kullanım: seyir halinde ihtiyaç duyduğunuzda gaz pedalından hissedilir tepki aldığınız devirdir.

Yani normal seyrinde giderken gaza dokunduğunuzda araçta ivmelenme oluyorsa devrinin iyidir. Ama ivmelenme olmuyor ve baygın davranıyorsa devirsiz kullanıyorsunuz demektir.

1.3 dizellerin ideal devri 2.2k civarı, 1.6 dizellerin durumunu bilmiyorum.

D5503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst